2011. június 12., vasárnap

Shakira!

A koncert: négytöl volt kapunyitás,mi odértünk fél hatra,de még nagyon nagyon jó helyünk volt!Örültünk is nagyon,de akkora tömeg lett,alig volt helyünk még állni is,a lábunk szétment,stb.stb.
A koncert kezdési ideje 19:00.volt,de az elözenekar is csak háromnegyed nyolckörül kezdte a müsörát,akik szerintem elég jók voltak,csak rosszkor voltak rossz helyen,mert  a közönség már nagyon türelmetlen volt,az utolsó kétszámukat már ki is fütyülték...
Aztán elkezdték elpakolni az ö hangszereiket,a Shakira bandáét pedig fel,ez volt egy 3/4 óra,itt mát azt mondtam,hogy nem is érdekel az egész!
Sötét volt  aszínpad és feljött egy hosszúhajú nö,persze mindenki azt hitte,hogy Shakira,de nem ö volt csak a gitáros,vokalista csaj.Aztán megjelent végre a várva várt személy,és minden haragom elszállt!Nagyon-nagyon jó müsort csinált,imádom,ahogy táncol,jók voltak a zenék és amikor megláttam,hogy ott áll Pique a színpad szélén...áhh...a Waka,Waka alatt,bevallom bekönnyeztem és ordibáltam,hogy ott van,ott van!:D:DKicsit megörültem!Ès belegondoltam,hogy ha egyszer meglátom Sergiot,na akkor mi lesz?Könnyzápor,esetleg egy shock?:D
Szóval nem csalódtam Shakirában,söt jobban szeretem,mint eddig!De ez a várakozás,durva volt!:S
Nem csináltunk,túl sok képet,de felrakok párat!




ui.:még mindig nem értem,hogy ki öltözteti Shakot,de szerintem,gázak a ruhái,sokkal jobbak is lehetnének...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése