2011. július 9., szombat

27.rész

 Alejandra hatalmas ajtó csapkodásokkal bement a terembe...Mi csak álltunk és néztünk,de érhetö volt,én is kiakadnék,hogy aki még tegnap a pasim volt,ma már egy másik csajjal van...
Sergio is elment edzésre,megbeszéltük,hogy majd náluk találkozunk este.
Mirivel bementünk az öltözöbe Aleperra szeme ismét szikrákat szórt,de nem igazán fogalkoztatott a dolog,természetesen egész idö alatt nem szóltunk egymáshoz....A sors fintorának vagy az edzö nagyon jó szemének köszönhetöen,együtt kellett kezelnünk Alival,nekem mindegy volt,egy kicsit tartottam töle,de ennyi.
Amikor már tizedszer vágott képen a labdával,akkor kifakadtam rá!

-Te normális vagy?basszus!!!-kérdeztem vöröslö fejjel az orromat fogdosva,reménykedve,hogy még egyben van...

-Még van pofád ilyet kérdezni?-kérdezett vissza hasonló színekben játszó arccal.Aztán fogta magát és becaplatott az öltözöbe...
Az edzö pedig telepatikusan megkért rá,hogy menjek utána,amire telepatikusan nemet mondtam!
Az edzés folytatódott és kb félóra múlva Aleperra felöltözve megjelent az ajtóban,a kulcsot ledobta az asztalra és elment!Szeretett a középpontban lenni,efelöl sosem volt semmi kétségem,de ezt akkor is bebizonyította...
Az edzés végén kaptam az edzötöl egy fejmosást Ali miatt is,de elsösorban azért amiért ennyit kihagytam,eléggé bántam is,de már elkövettem ezt a hibát,már nem tehettem mást.Bementem az öltözöbe ami a többiek hüledezzésétöl volt hangos,nem tudtam mi lehet,de alig vártam,hogy én is meglássam végre...

-Ez meg mi aaa???-néztem a padon lévö cuccomra,vakargatva a homlokomat

-Nyugi,nyugi,neee idegeskedj!-próbált Miri nyugtatni,de idegesebb volt,mint én...

-Ez már egy hülye!!!-tört ki belölem a nevetés-Ennek van valami...akármi értelme is?-néztem végig  a csajokon nevetve,ök pedig megkönnyebülve néztek vissza,szerintem számítottak egy nagy hisztire,de boldog voltam,ez nem ronthatta el a kedvem...

-Szerintem valami állat lehetett,biztos egy kutya vagy valami!-mondta Monsi,mintha tényleg elhinné...Ezen megállapításától folyt a könnyem a nevetéstöl...a tönnieknek is hasonlóan!

-Szerinted egy állat lehetett?-Pilar úgy nézett Monsira,amikor visszakérdezett,mint ha valami gyenge elméjü lenne,ami végülis nem állt távol töle...-Szerinted bejött egy kutya?Szépen kinyitotta az ajtót?De még elötte elkérte az edzötöl a kulcsot!Tehát bejött,és csak a Gita cuccát tépkedte darabokra és öntötte le valmivel?De most komolyan?Ne legyél már ennyire hülye!!!-Monsi megforgatta a szemeit,szegény mindig mindenben próbálta a legjobbat látni,egy kicsit naiv...

-Jaj mindegy!Nem érdekel!Remélem mostmár jobb neki!-törölgettem a szemem-Az edzönek meg ne mondjátok el,mert nincs kedvem napokig ezt hallgatni,meg állandóan erröl beszélni.Szóval,mindenki csendben legyen!Oké?

-Persze!Nem mondjuk el!De Alira ráférne egy jókora füles!-mondta Manu idegesen-De egyébként miért csinálta ezt?Látom,hogy egy ideje van valami baj köztetek,de azért már durva!

-Sergio miatt csinálta...-mondtam a padlót vizslatva,nagyon szégyeltem a dolgot,mert ilyet nem lehet csinálni,hogy a "barátnöd" pasijával kezdesz.de erröl nem tehettem,sem én,sem Sergio,sem senki,ez így alakult...

-Miért is?-nézett rám huncut vigyorral

-Tudod te azt!-mosolyogtam vissza

-Annyit mondhatok,hogy na VÈGRE!!!-kiáltott fel és a nyakamba ugrott-Nem Carlos a neked való,az biztos!Sergioval meg forr közötetek a levegö!-tette hozzá még vihogva,mintha Lolot hallanám...
A többiek is örültek a dolognak,de azért egy páran elmondták a negatív véleményüket is,de teljes mértékben megérdemeltem.Megvártam amíg Miri elkészül,mert hála az égnek,már elkezdte a rehabot.Elmentünk hozzájuk,én az edzö cuccomban,mert nem volt mit felvennem!Még útközben felvettük Dorat is.
Eszembe jutott,hogy megvárom Sergiot a szobájában,egy mezébe bújva,de aztán megnyomtam a delete gombot,mert ez még túl korai lenne...Pedig,nem rossz ötlet!
Dora hatalmas szemekkel nézett rám,amikor kiszálltam a kocsiból az edzöcuccban.

-Ne nézz már így!Történt egy kis baleset!-vihogtam rá

-Milyen baleset?Jól vagy?Mi???-kérdezett vissza riadtan

-A ruháim tönkre mentek,de nyugi nekem nincs semmi bajom,amint ez látható is!-mosolyogtam rá megnyugtatásképpen

-Légyszives ne ijeszgess már!-ölelt meg gyorsan-De akkor is kiváncsi vagyok,hogy mi történt!
Elmeséltem neki a dolgokat,majd felrobbant,amikor elmondtam,hogy Ali mit csinált,de hamar lenyugodott,amikor megtudta,hogy miért tette...

-Na csak jöjjön haza az a nem normális,majd adok én neki!Visszamegy egy ilyen csajhoz?Mi baja van?-nézett rám kérdön.Közben pedig már a nappaliban ültünk.

-Megkérdezheted töle is!Most jött meg!-mondtam mosolyogva,felálltam a kanapéról és odaugráltam az ajtóhoz,hogy azonnal üdvözöljem Ramost,amint belép,így is történt,a nyakába ugrottam,megcsókoltam,de hamar túlestünk a dolgon,mert amikor leesett,hogy nem csak ketten vagyunk,igencsak zavarba jöttem,erre Sergio csak mosolyogva magához húzott és szorosan megölelt.De ez sem tartott sokáig,mert Dora nem értem,hogy csinálta,de észrevétlenül Sergio mögött termett és a hátára ugrott...
Dora és Sergio is elég régen találkoztak így érthetö volt ez az üdvözlés...

-Dora!hát te meg hogy kerülsz ide?-kérdezte Sergio hatalmas vigyorral az arcán,ölelgetve Dorát.Mirivel csak mosolyogva néztük öket.

-Madridi lány lettem!-mosolygott ö is-De ha már itt tartunk!Hallottam a hülyeségeidröl!-nem tartott sokáig,Dora nem bírt magával-Visszamenni egy olyan csajhoz aki megcsalt?Mi van veled?Normális vagy?Nem így ismerlek!-dörgölte az orra alá a véleményét.Sergio összehúzott szemmel rámnézett,én meg fütyörészve nézelödtem,mint aki nem  tud semmiröl...Miri meg hatalmsat nevetett a történteken.-Van neked önbecsülésed?-folytatta Dora,Sergio meg gyorsan befogta a száját...

-Bla,bla,bla!Légyszives!Hagyjuk már!-NE NYALOGASD A KEZEM!-kiáltott fel nevetve

-Hagyjuk,de ha még lesz valami,ilyen majomkodás a részedröl,tudod hogy mi jön?-nézett rá kérdön

-Tudom...-forgatta meg a szemét-De már nem vagyok 13 éves,Dora!-Dora ugyanis mindig adott Sergionak egy kokit a fejére,amikor valami hülyeséget csinált,amit még nézni is fájt...Kicsi a bors de erös!Mirivel pukkadozva ültünk a kanapén,elég viccesek voltak,Dora aki majdnem 2fejjel kisebb,mint Sergio,de Sergio úgy tart töle,mint a tüztöl...
Nagyon jó esténk volt,végig dumáltunk,nevettünk...
Sergionak fel sem tünt,hogy milyen cuccban vagyok,csak akkor amikor felmentem és Miri cuccaiban jöttem le a lépcsön.De nem mondtam semmit,csak miután kaptam egy elég furcsa smst...

5 megjegyzés:

  1. Nem mondod, hogy nyalogattam Sergio tenyerét... Úgy röhögök mint a fakutya még a könnyeim is folynak.... És ez a nosztalgia dolog, hát kéééééész.... lefordultam a székről és most fáj az oldalam.... Kérek engesztelést ezért.... Betojok azon hogy Ramos fél tőlem XD Nyááááááááááá imádlak te nőőőőőőőőőőőő :D:D:D:D:D:D:D:D:D Az a ribi meg ne szedegesse szét a cuccod, mert szétszedegetem én a haját, aztán nézhet XD Jáááájjjj.... kész, fáj a hasam és az oldalam neked köszönhetően XDXDXDXDXDXDXDXDXD
    Nem is tudok normális véleményt írni jelen pillanatban ezek miatt XDXDXDXDXD

    VálaszTörlés
  2. Naaa,akkor tetszett?Csak úgy jött a szikra,és nagyon reméltem,hogy tetszeni fog!!!:D:D:D
    Jóhogy nyalogattad!:DVickesek vagytok!!:DA szereplökhäz felraktam a képet Doritánkról!!!:DJó lesz? szeriiii <3 puszcsiii

    VálaszTörlés
  3. ÚÚÚÚÚÚ!!Erre az Alejandrára ráférne egy- két pofon...tuti szervezkedni fog valamit amíg tényleg valaki jól helyre nem pakolja!
    Egyszerűen nem tudom elégszer elmondani hogy nagyon tetszik ahogy írsz. A szereplők, a leírások....me encanta!!!!És még jó, hogy mindenki örül a Sergio- Sabina párosnak!Erre várunk 26 rész óta :DDD Folytatást kérek gyorsan! :)
    puszi: Lina

    VálaszTörlés
  4. Drága Lina!
    Ugye,hogy ráférne?:DÖrülök,hogy sikerült olyanra alkotni a karakterét,hogy utáljátok!:D
    Köszönöm szépen,hogy írsz,nagyon jól esik!:D <3
    puszi

    VálaszTörlés
  5. :)))))) Hát én köszönöm hogy írsz! :) Már nagyon várom az újat, remélem hamarosan lesz időd megírni!
    puszi: Lina

    VálaszTörlés