2011. május 31., kedd

22.rész

-Hát az úgy volt...hogy egy  kicsit beégetted magad!Elég kellemetlen lesz találkozni Ramossal...-gúnyolódott vihogva

-Ma már találkoztunk,akkor biztos ezért nem köszönt...Na de mondjad már!!!Légyszíves,te majom!

-Először amikor hívtad,tök normálisan beszéltél,de valamit beszólt és letetted,ittál még egyet és visszahívtad,akkor már ordibáltál vele és ő nyomta ki,és az utolsó hívás volt a leggázabb,mert sírva mondtad neki,hogy mennyire utálod,azért amiért ennyire szereted...-vihogott-És elküldted a picsába is...na ezt nem kellett volna!De az volt a baj,hogy csak azt hallottam,amit te mondtál!

-Bazzki!Szerinted ez vicces?És olyasmi nem jutott eszedbe,ami megjegyzem,szerintem egyre kisebb,hogy elved tőlem a telefont?Vagy valami hasonló?Most mit gondolhat rólam?Istenem...Ma nem is köszönt,biztos nagyon haragszik!Valami más esetleg?

-Dehogyis,nem őrültem meg!Egyszer legalább elmondtad mit érzel,gondolkodás nélkül,mondjuk egy kicsit sok volt és a végét tényleg nem kellett volna hagyni,de vicces voltál,biztos nem haragszik rád,csak megjátssza magát,mint ahogy te szoktad neki!!!Más szerintem nem volt...

-Most,hogy kerüljek a szeme elé?Nem igaz,hogy ilyen hülye vagyok,hihetetlen!Lolo,segíthettél volna,elvehetted volna azt a rohadt telefont!Tiszta szerencsétlen vagyok...-már a sírás küszöbén álltam,
de megcsörrent a telefonom...

-Szia drágám!-szóltam bele,mintha semmi sem történt volna,de igazság szerint kiment a fejemből,hogy van egy barátom,ismét...

-Szia!Na találkozunk a lakásban?-kérdezte epekedve

-Figyelj husiii!Ma nem jó!De holnap?

-Holnap hétfő,de nekem jó!Neked nincs suli?És ma miért nem jó?

-Ne haragudj,de extra hosszú napom volt tegnap,és használhatatlan vagyok,minden szempontból!

-Nyugi én tudnék veled mit kezdeni...

-Azt tudom!-nevettem el magam-Na akkor holnap?Legyen már jó a holnap,kérlek!

-Jól van,jó lesz!Egésznap az enyém leszel?

-Ígérem!Szeretlek!

-Én is!Szia!-és bontottuk a vonalat

-Csak nem Carlos volt?-kérdezte  a szemöldökét felhúzva Lolo-Na ez elég furcsa,erre eddig nem is gondoltam...Nem őt hívtad,hanem Sergiot háromszor is!Nem jelent ez valamit?Szerinted?

-Ez annyit jelent,te hatalmas nagy állat,hogy Sergioval összevesztem, a ribije felpofozott és bűntudatom volt amiatt,hogy én mondtam el neki a dolgot,sok dolog összejött vele kapcsolatban és ennyi!
De mi az,hogy sírva mondtam el,hogy utálom,mert szeretem?

-Ha szerinted ennyi,akkor ennyi,én nem mondok semmit,tiszta hülyeee vagy!Hát ahogy mondtam,elég erőteljesen ismételgetted,hogy utállak,utállak,aztán meg azt,hogy azért,mert ennyire szeretlek!Mást nem tudok mondani...

-Ja ennyi,szerintem is!Na reggelig,ne gyere be a szobámba!de áthívhatod Angelitot!-kacsintottam rá,aztán bevonultam a fürdőbe, zuhanyoztam csak áztattam magam a forró víz alatt,annyira jól esett.Nem akartam Sergioval rosszban lenni,utáltam ezt az érzést,de most nem fogok lépni,nem fogok írni neki,nem fogom hívni,semmit nem akarok,csak azt,hogy ő hívjon...:D
Felmentem a szobámba és végre aludhattam...
Felkeltem az éjszaka közepén,annyira éhes voltam,hisz úgy egy napja nem ettem semmit,csak a konyháig jutottam el,ott jól bekajáltam,kimentem a nappaliba,ahol Lolo és Angel elaludtak a kanapén,szerencsére ruhában!Azért még mindig furcsa volt,ezt látni,de örültem,hogy boldogok!
Amikor visszatértem a szobámba ránéztem a telefonomra,díszelgett rajta egy sms.Mirian küldte,és egy kicsit idegesnek tűnt!

"Te mit csináltál este?Sergio,csak legyint és flegmázik,ha kérdezek valamit rólad!Nagyon-nagyon idegesítőek vagytok!!!Ha holnap nem mondod el a dolgokat,szétrúglak a gipszemmel!Nem vicc!"

Nem válaszoltam neki,nem volt mit,vagyis egy smsben nem lehet leírni ennyi dolgot,azt meg majd elmondom neki egy hívás keretében,hogy holnap nem érek rá,és nem túl szívesen mennék át hozzá,amiatt,amit Sergioval csináltam...
Reggel amikor felébredtem,Carlos ott ült az ágyam mellett,ezzel,majdnem elérte,hogy egy hatalmas rugással üdvözöljem...

-Atyaég!!!Te,hogy kerülsz ide?Nem igaz!Majdnem lerugtalak!

-Én is szia!-mosolygott édesen

-Jaj szia!De ilyet mégegyszer ne csinálj,légyszi!Gyorsan elkészülök és mehetünk!-felpattantam,nyomtam egy puszit az arcára,kiszaladtam a fürdőbe,gyors fogmosás és irány vissza,az azt hiszem szerelmemhez,teljesen elbizonytalanodtam az érzéseimben,nem tudtam,hogy mi legyen,szeretem Carlt,de valami nem az igazi,nem gondolhatok ennyit Ramosra,ha igazán szerelmes vagyok Carlosba,az így nem működik,csak őrlödöm és ez így nem jó...

-Mit vegyek fel?-álltam meg a szekrényem elött tanácstalanul,nem tudtam,hogy mit tervez,vagyis sejtettem,de érzelmileg nem voltam abban az állapotban,hogy azt csináljam amit ö akar...

-Amit akarsz!Tök mindegy,mindenben szép vagy!-mosolygott rám

-Na de mégis,mit terveztél mára?-kérdeztem még minidg  a szekrénybe mélyedve...

-Szerintem te is tudod!-hirtelen átölelt hátulról és csókolgatta a nyakam.Egyszerüen nem akartam úgy vele lenni,egy apró kis füllentés és megoldottam...

-Az jó lenne,de az most nem megy!-toltam el magamtól,és egyböl vette a lapot.-Mit szólnál filmekhez,kajához és sok alváshoz?

-Oké nekem jó,csak veled akarok lenni!De meséld már el nekem,hogy miért vagy így elkenödve?-kérdezte,közben leült az ágyamra és odahúzott magához.

-Nincs semmi,csak most keltem fel,és majdnem szívrohamot kaptam,mert valaki az ágyam végében tartózkodott!!!-adtam egy puszit a szájára,felpattantam,felöltöztem és kész is...

-Nem tetszel te nekem!-jegyezte meg

-Akkor miért vagyunk együtt?-kérdeztem nevetve

-Pont ezért!Na gyere menjünk!-mosolygott.Szerencsére ennyivel letudtuk a dolgot,azt egyelöre mégsem mondhattam el neki,hogy nem tudom,hogy szeretem-e...Kell egy kis idö csak vele,Ramos nélkül,azért,hogy tudjam mit kell tennem!
Egésznap tök jól elvoltunk,nagyon tetszett a lakás,elég jó volt a napunk,de folyamatosan ott motoszkált a fejemben az amit Lolo mondott,hogy Sergiot hívtam,nem is egyszer,hogy Carlos eszembe sem jutott...
Ès az ahogy Sergio a kórházban rám sem nézett és nem is köszönt...
-Figyelj!Látom,hogy van valami bajod!Mondd már el!-nézett rám Carl bociszemekkel

-Jól van elmondom!De nem reagálhatsz sehogy semmire!Sem öröm,sem idegesség!Semmi!-figyelmeztettem

-Esküszöm!-tette a szívéhez a kezét és lehuppant a  kanapéra

-Na szóval!Blas látta,amint Ali egy pasival smárol az utca közepén,szóval megcsalta Ramost!-itt gonosz mosolyra húzódott a szája,de felemeltem a mutattó ujjamat figyelmeztetésként,ezért gyorsan letörölte a képéröl,így folytattam...-Ès ezt a dolgot én mondtam el neki,jól összevesztünk,ö kérdöre vonta Alit és kiadta a forrását szóval engem,erre Ali eljött hozzám,vergödött egy sort és felpofozott-kikerekedtek a szemei és felugrott a kanapéról.

-Mit csinált?-kérdezte felindultan

-Nyugi!Megtudom védeni magam!Ès visszakapta!Csak most azt nem tudom,hogy mi lesz ebböl edzésen...

-Nem hiába vagy az én barátnöm!-mondta büszkén és átölelt

-Ja és képzeld el,Miriant elütötte egy autó és eltört a lába!

-Ùristen!-úgy kapott a szájához,ahogy nagymamám szokott!:)-Ès jól van?-kérdezte aggodalmaskodva,tetszett,hogy aggódik Mirianért,mert ez az jelenti számomra,hogy fontosak neki a barátaim,szóval ez egy jó pont!

-Igen!Minden oké!"Csak" minimum 6 hetet ki kell hagynia!-húztam el a számat,mert Miri nélkül nem lesz olyan jó az edzés...

-Az annyira nem gáz!Szerencséje van,hogy ennyivel megúszta!

-Igen!Èn is ugyanezt mondtam!

-Ennyi dolog egy napra,nem csodálom,hogy kivagy!Na,de neked is most lesz edzés!Ugye?Hoztál cuccot?

-Nem megyek ma!Söt lehet,hogy egész héten!

-Ki ne találd,hogy te bújkálsz Alejandra elöl!

-Carlos!Hagyjál már!Nem bújkálok,de nincs kedvem látni azt a hátsóhoz eléggé hasonlító fejét!Irritál,idegesít,hogy úgy mondjam kibre felbasz!Egy kis pihenö kell nélküle és Ramos nélkül!-válaszoltam ingerülten

-Tudod,hogy ennek örülök!Jól kilehetsz Ramosra,mert ma csak így emlegetted...Ha nem akkor nem!Te döntöd el!Nekem tök mindegy!

-Ma biztos,hogy nem megyek!A többit meg meglátjuk!

-Jól van maradj itt!Majd edzés után hazaviszlek.

-Szerintem ma aludjunk itt!-tudtam,hogy ez sokat jelent neki,ezért ajánlottam fel.

-Komolyan?-csillantak fel a  szemei

-Igen,komolyan!Na de indulj,mert elkésel!

-Szeretlek Gitana!-megcsókolt és már ott sem volt

Járkáltam egy kicsit a lakásban,nézelödtem,aztán bekapcsoltam a zenét és vergödtem egyet,táncoltam,ugráltam és "énekeltem"!Nekem ez mindig jót tesz...De az ember lánya vergödni sem tud nyugodtan,mert zaklatják a barátai...Most éppen Mirian!

-Szia!Mizu?-szóltam bele

-Te atyaég,mit lihegsz?Csak nem megzavartam valamit?Tudtam,hogy nem vagy edzésen!

-Aha, a balett karrieremet törted ketté!Nem akartam menni,amúgy...

-Hülye!Na húzd át a balettos segged,de nagyon gyorsan!-nevetett a vonal másik végén

-Sergio?

-Edzésen van!Ne félj!Na de gyere már!Megöl az unalom és nem mellékesen a kíváncsiság!

-Milyen jó lenne,ha lenne jogsim...Oké átmegyek,de nagyon maximum egy órára!

-Jól vagy már!Majd meglátjuk!Siess!!!-mielött köszöntem volna már le is rakta.

Beugrottam egy taxiba és irány a Ramos rezidencia!
Miri szinte mindenen kiakadt,Aleperrán,Sergion,de  a legjobban rajtam...Mindent elmondtam neki,de megmondtam azt is,hogy ezekröl a dolgokról többször nem szeretnék beszélni!Ès,hogy egy ideig nem akarok beszélni sem Sergioval,sem Sergioról!A telefonos sztorin is felhúzta magát,mert Sergio nem mondott neki semmit,meg persze azon is,hogy én miket mondtam!Elmondta újra,hogy mennyire idegesítöek vagyunk,és mennyire hülyék!

-Tiszteletben tartom a döntésedet,hogy nem akarsz vele beszélni!Úgyhogy szólok,hogy nemsokára hazaér!

-Uhh,köszi!Na akkor gyorsan hívok egy taxit!Hozzak majd valamit?

-À,nem köszi!Mondjuk....egy valamit hozhatnál!

-Na mit vigyorogsz?Mit hozzak?Hmm?-kérdeztem én is vigyorogva

-Anyukád féle paellát!Kérlek már olyan régen ettem belöle!

-Oké!-nevettem el magam-Csak csütörtökön,de hozok!

-Nagyon köszi!-mondta hálásan

-Nagyon szivi!Na de megyek!Szia,szeretlek!

-Szia,szia!èn is!Kikísérnélek,de...-kiáltott még utánam nevetve

Kimentem a ház elé,és vártam a taxit,de az a három perc amíg jött,így hogy nem akarok találkozni Sergioval,nagyon soknak tünt...Végre fellélegezhettem,mert befordult a sarkon a megmentöm,a taxi,ránéztem az órámra és tényleg csak 3 perc volt!
De amikor ismét felnéztem megláttam,hogy Sergio jön mögötte...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése