2011. május 29., vasárnap

21.rész

Lolo berontott a szobámba és levegő után kapkodva mondta el ki van az ajtóban,ami nekem teljesen egyértelmű volt,sajnos...

-Alejandra van itt!-mondta izgatottan,hülye vigyorral az arcán

-Gondoltam!Már csak ö hiányzott!Látni sem akarom,erre idejön!Na lemegyek,de légyszi ne hallgatózz!-letrappoltam a lépcsőn,odamentem az ajtóhoz,Aleperra pedig ott állt,a szemei szikrát szórtak és belekezdett a hablatyolásba...

-Te mit képzelsz magadról?Hogy gondoltad ezt?Befeketíteni engem Sergio előtt?Honnan szedted ezt a marhaságot,hogy megcsaltam?-sorolta a hülyébbnél hülyébb kérdéseit...

-Fogd már be!-kiáltottam rá-Idejössz a mi házunkba,lassan éjfél van,ordibálsz velem,azért amit te csináltál?Ha azt szeretnéd,hogy ne derüljön ki,nem kellene,fényes nappal az utcán sétálgatni egy másik pasival...És most jobb ha mész!Mi van az a pasi pénzesebb mint Ramos?Vagy mi?-kérdeztem lekezelően tőle,erre ő idegesen közelebb lépett és pofon vágott...

-Jobb ha eltakarodsz innen,amíg szépen vagyok!Húzzál,de nagyon gyorsan!-mondtam dühösen fújtatva,közben pedig az idegtől könnyesek lettek a szemeim,de még rátudott tenni egy lapáttal...

-Hülye kurva vagy!Már az elején nem tetszett,hogy együtt vagyunk,mindent elkövettél és elkövetsz ellenem!Tudom,hogy szerelmes vagy belé,de ö az enyém!-sipítozott,erre végleg felment a pumpa bennem,azt a két dolgot nem bírom elviselni ha lekurváznak vagy esetleg anyát szidják!Bármit mondhatott volna,kétszínű,önző,irigy,szerencsétlen,de nem ö ezt mondta,tényleg elszakadt a cérna és visszakapta a pofont!Az volt a szerencsém vagy lehet,hogy az ö szerencséje,hogy Lolo nem hallgatott rám,és hallgatózott,mert ha nem lép közbe nem tudom mi lett volna a vége...

-Na ebből elég!Te szépen bemész!-ragadta meg a karomat erőteljesen,betolt a házba és rám csapta az ajtót-Téged meg hazaviszlek!-húzta Aleperrát a kocsija felé.

Egyedül maradtam otthon,nem tudtam,hogy anyáék hol vannak,de annyira nem is érdekelt,kivettem a vodkás üveget és ittam,jó hülye döntés,de akkor csak ez jutott eszembe...Fel és alá mászkáltam,beraktam egy Cdt,feltekertem a hangerőt és táncikáltam egyedül...Alig váram,hogy Lorenzo hazaérjen és panaszkodhassak,dühönghessek neki,de közben gondolkodtam...Még jó,hogy szeretem Sergiot,de nem vagyok szerelmes belé,hanem a legjobb barátom,akivel Ali és valljuk be Carlos miatt,egyre csak távolodunk egymástól...Nem értem,hogy ezt miért nem lehet felfogni,jó lehet,hogy több,mint barát...de akkor is!

-Te dagi,ez meg mi volt?Meg mit csinálsz?Iszol és kihagysz?-kérdezte Lolo,amikor belépett az ajtón

-Láttad?Pofon vágott!-kérdeztem,miközben simogattam az arcomat,szomorú fejet vágva

-De te is őt!-és már öntött is magának-Lehettél volna okosabb!

-Tudom!De azt mondta rám,hogy K!Érted?Nem normális...Szerinted,mi lesz ebből edzésen?Meg Sergioval...-biggyesztettem le a számat...

-Te mennyit ittál meg?Fél óráig sem voltam!-nevetett rám

-Nem sokat!-vihogtam-De Lololololo!!!Nem akarsz táncolni?-néztem rá vicsorogva,kacsingatva és minden csinálva amit egy arccal lehet...

-Azt kell mondanom,hogy de van!Gyorsan öltözz fel és elmegyünk valahova!

-De jó!!!Majd meghalok olyan fáradt vagyok,de menjünk!!!-tudta jól,ha iszok nem szabad nekem nemet mondani,mert abból jó nem származhat...
Felkaptam egy farmert,egy fehér atlétát,a fehér torna csukámat,a hajamat összefogtam és kész is voltam!

-Kész vagy?-kérdeztem tőle az ajtóban ugrálva

-Egy perc és jön a taxi,nyugodj már le!Meg azért ezt hozzad légyszi!-nyújtotta oda a kabátomat
Beültünk a taxiba,végig viháncoltam az utat,mint valami hülye,de ha ideges vagyok felpörgök,ha iszok felpörgök és ez a kettő együtt,durva párosítás...
Bementünk egy bulizó helyre,ittam még párat,táncoltunk és többre nem emlékszem...
Másnap hatalmas fejfájásra ébredtem,de elég korán nyolc körül,de már így is el voltam késve Miritöl,elkezdtem kapkodni,gyorsan elakartam készülni,de a fejem nem igazán engedelmeskedett...

-Úristen!Veled meg mi történt?És hogy kerülsz ide?-kérdezte Mirian,amikor beléptem a kórterembe

-Ne ordibálj már!-kérleltem hunyorítva-Életem legeslegrosszabb éjszakája,az történt!Már az is durva volt ami veled történt...De elmondtam Sergionak a dolgokat,összevesztünk,igazoltattak,Aleperra eljött hozzám és felpofozott utána meg elrángattam Lolot táncolni...szóval bármelyik percben,bárhol elaludhatok,ne lepődj meg!!!-mondtam neki az ajtónak támaszkodva-Írtam smst,nem kaptad meg?Reggel 7re itt vagyok...Ennyit írtam este!

-Mivan?Pofon vágott?Mégis miért?Mikor?Tudod a telóm tropa,úgyhogy nem kaptam meg...-úgy nézett rám,mint valami hülyére!

-Tényleg!!!Ja,de visszakapta!Majd elmesélem...

-Na nem,most fogod!Még egy óráig vagyok itt kb,addig csak eltudod mondani!

-Ó,ne már!-még mindig az ajtónak támaszkodva álltam,majdnem kiestem,amikor kinyitották.

-Ohh,szia,ne haragudj!-mosolygott rám Miguel és folytatta is-Nem akartál szólni,hogy mi történt?-nézett szúrósan Mirire-Hívtalak,de semmi válasz!Aztán szerencsére Sergio felhívott nemrég!

-Na én iszom egy cappucinót!-hátráltam kifelé,bezártam az ajtót,de persze itt is nekimentem valakinek...

-Szia René!De rég láttalak!-ugrottam a nyakába

-Szia kislány!-szorított meg ő is-Hol van Mirian?

-Itt!-mutattam a hátam mögé-De most ment be Migu!Egy picit hagyjuk őket!Addig nem akarsz inni egy kávét?

-De,menjünk,úgy látom rád férne!-mosolygott

-Hát ezt jól látod!-mosolyogtam vissza-Sergio?Itt van vagy otthon maradt?-kérdeztem közömbösre váltva

-Mi van már megint?Nem bírtok ki egy napot anélkül,hogy összevesznétek?

-Ezek szerint,nem...-húztam meg a vállam-De hol van?Hogy van?-kérdeztem lehajtott fejjel

-Megkérdezheted tőle is...itt jön!

-Ohh,nem,én ma vele nem beszélek!Az biztos!

-Ne csináld már!Legyen már eszed!Legalább neked, ha már neki nincs!

-Ez igaz!Nem vagyok egy hülye csaj,de ma akkor sem akarok vele beszélni!-Sergio elég flegma fejjel jött felénk,így már biztos voltam benne,hogy nem fogok beszélni vele...Csak odaköszönt és ment is fel,de az köszönés is,csak Renének...
René csak pislogott,hogy mi lehet a gond,ezek szerint nem tudott semmit,aztán egy órán keresztül meséltem neki  a történteket,nem nagyon fűzött hozzá semmit,csak hagyta,hogy elmondjam a dolgokat.Elég jó volt végre egy értelmes emberrel,értelmesen beszélgetni...vagyis egy értelmes ember arcát látni,amikor beszélek...Igazából nem nagyon értettem,hogy miért haragszik rám Sergio,mert én úgy éreztem nem tettem ellene semmit,csak az igazságot mondtam el neki...

-René!!!Ha nem haragszol én hazamegyek,ti úgyis itt vagytok,Mirita így nincs egyedül!Oké?

-Persze menj nyugodtan!De van aki elvigyen?

-Hívok egy taxit,nyugi!Na szia!Puszilom Mirit és üzenem,hogy majd felhívom!-egy puszi és egy ölelés és mentem is.Beültem egy taxiba és alig vártam,hogy hazaérjek,csak aludni,aludni és aludni akartam...
A házban még mindig csak Lolo volt.elterülve tvzett a nappaliban.

-Na végre!Hol voltál?A telefonod?Hívtalak,anya is,abuela is!!!

-Miriannál voltam!Miért kerestél?-néztem rá értetlenül

-Csak nem tudtam hol vagy!És reméltem,hogy nem slisszantál ki még részegen...Amúgyis,hogy bírtál felkelni???

-Felbírtam,ennyi!Te figyelj már anyáék hol vannak?-néztem körbe az üres házban

-Tudtam,hogy elfelejtetted!Szita agyad van!Apa cégének volt valami vacsora tegnap este,egy hotelben és ott maradtak lazítani és csak kedden jönnek haza!

-Mi van?Madridban vannak és szállodára költenek?Jó hülyeség...

-Este kb. 25x megkérdezted,de nem csodálkozom,hogy nem emlékszel,annyi pia után!Nagyon gáz volt amit csináltál!Ennyit senki nem iszik...

-Neked meg nem volt eszed,hogy kivedd a kezemből a piát?Meg egyáltalán,miért mentünk el?Miért nem mondtál nemet?

-Szerinted én hülye vagyok?Nem akartam meghalni...-vihogott-Így is alig bírtalak hazahozni!!!
Mire emlékszel???

-Mindenre!Taxi,pia,tánc,pia...Asszem ennyi!Miért?Ennyi volt,nem?Vagy volt más is?
-Az nem kifejezés...

-Mit csináltam???-kérdeztem ledöbbenve,leültem a kanapéra és az arcomat a kezeimbe temetve hallgattam.
Fogalmam sem volt mi lehetett az este,ami olyan hatalmas dolog...

-Először is:amikor odamentünk,minden tök jó volt,csak sokszor jártál a pultnál...aztán,megjelent valami,volt osztálytársad,akivel olyan simulós táncot kentetek,hogy,még én is zavarba jöttem...majdnem megcsókolt,ami neked tetszett,úgy rángattalak el!Aztán,ez nem volt elég...felhívtad Ramost!!!Többször is...

-És?Basszus erre egyáltalán nem emlékszem!-húztam el a számat,és éreztem,hogy durva lesz hallani,azt amit én mondtam Sergionak...

-Tudod!A részeg ember az őszinte,ezt szoktál mondani!De te olyan szinten voltál,amikor összevissza beszéltél!!!

-Lorenzo!Kérlek a lényegre...

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik a történeted és bocsi hogy eddig nem írtam, csak tudod én a blog olvasók azon köréhez tartozok, akik elolvassák a történetet vagy bejegyzést de arra már nem képesek, hogy kommentet írjanak. Nagyon tetszett a rész és remélem hamarosan folytatod, mert nem ér így abbahagyni így meg fog ölni a kíváncsiság :D
    Üdv.: Ildi

    VálaszTörlés
  2. Szia Ildi!!!
    Nagyon szépen köszönöm,hogy mégis írtál!Aranyos vagy!Sokszor én csak olvasgatok,nem vagy egyedül!:D
    Remélem a héten sikerül felraknom egy részt!Megpróbálom...
    puszi <3

    VálaszTörlés