2011. május 26., csütörtök

20.rész

-Nem jön haza?Miért hol lesz?-kérdeztem még mindig értetlenül,mint valami szerencsétlen,ostoba csitri nem állt össze a fejemben a kép,vagy csak nem mertem szembesülni a  ténnyel,hogy Miriannal igenis történt valami!

-Hívtak a kórházból,hogy Mirian bent van!-mondta feszülten

-De miért?Mond már ki!Mi történt vele?

-Nem mondtak semmit,csak,hogy én voltam megadva értesítendö személynek,csak annyit tudok,hogy a balesetin van...-Sergio furcsa volt,egyszerre nyugodt és ideges,gondolom nem akart elöttem gyengének tünni,hogy én se legyek az...-megálltunk a kórháznál,és berohantunk a váróba,ahol Sergionak a pultnál elmondták,hogy hol van a tesója és hogy mi történt vele.Èn közben a könnyeimmel köszködtem az idegesség miatt,elfordultam,hogy ne lásson,de odajött hátulról átölelt és megpuszilt.

-Ne aggódj!Igaz,hogy elütötte egy autó,de nincs komoly baja!-mondta bársonyosan hangon,szépen lassan adagolva,ami kedves volt töle,és ami furcsa módon idegesített...

-Miiii?Elütötte egy autó?Hol van?Bemehetünk hozzá?

-Bemehetnek!De maximum 10percre!Holnap mehet is haza,csak pár vizsgálata lesz még a délelött folyamán,aztán mehet is!-mondta kedvesen az orvosa

-Köszönjük szépen!Na és hol van?Hanyas szoba,hanyadik emelet?

-Gyere a harmadikon van!-intett egyet Sergio a fejével és megnyomta a lift gombját

-Figyelj már!Ezek direkt kiakarják készíteni az embert?Nem lehet annyit mondani a telefonban,hogy nincs komoly baj,de bekellene jönni,vagy mit tudom én,de ilyenkor az embernek a legrosszabb jár a fejében,föleg,mert már veszítettünk el fontos személyeket...Meg amúgy is olyan pesszimista vagyok!-fakadtam ki amíg lifteztünk

-Ne legyél már vészmadár!Nincs komoly baja!-mosolygott,mostmár nyugodtabban

Bementünk a kórterembe,nagy szerencséje volt Mirinek,mert egy kétágyasban feküdt,ahol a másik ágy üres volt!

-Ò maki!Mit csináltál már megint?-odamentem az ágy mellé,leültem a szélére és megöleltem

-Sziasztok!Ne haragudjatok,de a telóm tropa!Nem tudtam szólni!-mondta mosolyogva,mintha mi sem történt volna.

-Megint szétszórt vagy?Nem bírsz odafigyelni?Hogy történt ez?-kérdezte Sergio ingerülten,olyan hangulat ingadozásia vannak,mintha terhes lenne...

-Örülök,hogy ennyire jófej vagy!-húzta el a száját-Tényleg nem figyeltem és csak úgy ott volt egy kocsi és hoppá,én meg most itt vagyok!-ahogy elmondta megsimogattam a lábát és addig észre sem vettem,hogy gipsz van rajta.Csak döbbenten néztem rá-Igen gipsz,jól érzed,6 hét minimum,azt mondta az orvos...

-Meg is érdemled!Ha ennyire felelötlen vagy!-dorgálta tovább Sergio

-Sergio!Beszélhetnék veled egy percre?-kérdeztem szúrós tekintettel

-Persze!-válaszolt hatalmasat sóhajtva

-Te normális vagy?Szerinted direkt üttette el magát?Szerinted ki akar hagyni ennyi meccset,meg télen mankóval közlekedni?Gondolkodj már egy kicsit!Baleset volt,van ilyen...

-Tudom,de sose figyel semmire!-mondta még mindig dühösen

-Na akkor szépen visszamegyünk,normálisan viselkedünk és ennyi!-Sergio csak bólintott egyet,nem túl meggyözöen,gyorsan megöleltem,adtam neki egy puszit és behúztam a kórterembe.Miri csak mosolygott...

-Sergitooo!-nézett rá bociszemekkel-Felhívnád anyát?De csak holnap délután,nem akarom,hogy most beüljenek a kocsiba,mert úgyis az lesz...

-Persze elintézem!-forgatta meg a szemeit.-Na én megyek,megvárlak a kocsinál!-nyomott egy puszit Miri homlokára és már ki is ment.

Miriannal megbeszéltük a dolgokat,megmondtam neki,hogy most elmondom Sergionak a dolgot,nem akarom húzni az idöt meg a saját idegeimet...Miri elmesélte,hogy annyira nézelödött,hogy nem nézett szét amikor átment az úton,és ennyi...szegény elsírta magát,hogy ennyit ki kell hagynia a szezonban,de én örültem,hogy ennyivel megúszta...
Kimentem a kocsihoz Sergio ott állt és telefonált.A hallottakból azt szürtem le,hogy pont Aleperrával dumál,úgy csinált mintha észre sem vett volna,csak leültem egy padra és megvártam amíg leteszi.Próbáltam összeszedni a gondolataimat,hogy,hogy is tálaljam neki ezt a dolgot,amikor látom rajta,hogy sokat jelent neki ez a liba,és hallom,hogy úgy teszi le a telefont,hogy szeretlek...
Amikor befejezte leült mellém a padra,pár percig csak némán ültünk egymás mellett,ebböl már lehetett sejteni,hogy van valami baj.Sergio mélyet sóhajtott,felém fordult és megtörte a csendet...

-Ne legyél ennyire ideges!Látod,hogy nincs komoly baja!-simított végig  a lábamon

-Tudom!Nem róla van szó!Teljesen más dolog és nem nagyon fog tetszeni neked...-idegességemben szétharapdáltam az alsó ajkamat

-Akkor miröl van szó?-kérdezte kiváncsian

-Háááát,ööö,nehéz ezt elmondani,de Alejandra egy másik sráccal csörözött...-nagy meglepetésemre ez a hülye hatalmas vigyorral ült mellettem,csak kikerekedett szemekkel néztem rá,hogy mi baja van,ennyire élvezi ha megcsalják?

-Na!!Tudtam,hogy eljön ez a nap is!-vigyorgott tovább

-Tényleg?-kérdeztem döbbenten

-Persze,féltékeny vagy...de valami eredetibbel is jöhettél volna...-veregetett hátba

-TEEEE hülye vagy,Ramos???Szerinted kitalálnék ilyet?Ennyire ismersz?Ilyennek ismersz?Szerinted én hülye vagyok,hogy ilyet mondanék,ha nem lenne igaz?Hívd fel a kis ribidet és kérdezd meg,én meg megyek az új lakásba!-persze ezt még az arcába kellett vágnom,nem elég egy napon megtudni ennyi negatív dolgot,még ezt is elmondom,pedig nem így akartam...

-Hova mész?Kit hívjak fel?A ribimet?Azt hittem,hogy a barátnöd!-szólt utánam

-Na legalább most te is meglátod,mennyire jó két ember között örlödni,mert én biztos,hogy vele többször nem akarok találkozni!-fordultam vissza dühösen,persze ez lehetetlen,mert edzésre együtt járunk,de jó vagyok a levegönek nézésben...

-Te most ezt tényleg komolyan mondtad.-rogyott le a padra,én pedig gyorsan visszaszaladtam hozzá-Megcsalt?Komolyan?Ennyi idö után?Ez mire volt jó?

-Igen,meg!Azt csak ö tudja!Beszéljétek meg,de tudod az álláspontomat...Nem akarom,hogy közöd legyen hozzá!

-Haza viszlek!Aztán lemegyek hozzá!-mondta ismét feszülten.Hát igen a nagy és erös férfiaknak is lehetnek gyengeségeik,vagy mondhatnám,hogy a hiú pasiknak...

-Oké!Jobb az ilyeneken hamarabb túlesni...-húzgáltam a számat

Beültünk a kocsiba,Sergio amúgyis elég neccesen vezetde most még ideges is,néha azt hiszi,hogy forma1-es,közben pedig nem...
Csak nyomja a gáz,nyomja és nyomja!Nagyszerü volt,mert igazoltattak minket,de amikor a rendör meglátta,hogy Sergio Ramost sikerült elkapnia,büntetés helyett ö kért autogrammot és fényképet a nagy focistával!

-Na ezt nem értem,mármint értem,de akkor is szemétség!Te aki csilliomos vagy,nem kapsz egy 20 eurós csekket,amikor kb 200-zal mész az úton,de anya csak azért,mert szembe ment az egyirányú utcában megkapta...

-Nem vagyok vicces kedvemben...-ennyi volt a válasz,jó fej,én mindig is tudtam!-Amúgy milyen új lakásról beszéltél?-nézett rám szúrósan a kormány mögül.

-Ja hát az...-köhögtem,nyögdécseltem,nem akartam válaszolni,reméltem,hogy gyorsan hazaérünk és nem kell elmondanom ezt is ma!

-Igen???-nézett rám felhúzott szemöldökkel és leparkolt a házunk elött

-Ò,nézd már!Megjöttünk!-nyitottam volna az ajtót,de gyorsabb volt és lezárta-Ne már!!!Légyszi,szeretnék kiszállni!

-Addig nem,amíg nem mondod el!Tudom,hogy van valami!

-De okos vagy!Mivel mondtam,jóhogy tudod!Szóval Carlos vett egy lakást!Egy közös lakást,kettönknek...

-Még egy jó hír mára,ez egy csodálatos nap!!!Életem legjobbja!-dühöngött

-Még nem tudom,hogy odaköltözöm-e!Szerintem túl korai!

-Korai,de a te döntésed,azt csinálsz amit akarsz!-a dühös és ingerült Sergioból lett egy közönyös aki hidegen válaszolt,ezt gyülölöm benne,olyan kedély változási vannak,hogy sokkot kapok töle.

-Nem is mondtam,hogy döntsd el helyettem,csak néha jól esne,ha értelmesen is tudnánk beszélgetni,de erre egy ideje képtelenek vagyunk!Ki szeretnék szállni!Kösz a fuvart!-kinyitottam az ajtót  és otthagytam ugyanolyan közönyösen,mint ahogy ö beszélt velem...

Bementem az udvarra,hallottam,ahogy elhajt,de nem fordultam meg,és ahogy öt ismerem ö sem nézett utánam,mindketten nagyon jól tudjuk játszani a sértett szerepét.Leültem a ház lépcsöjére,egy kis nyugalom kellett,ennyi balhé után és még ha bemegyek,mindent el kell magyaráznom...
Ültem és csak bambultam magam elé,aztán eszembe jutott,hogy szólok Carlosnak,hogy itthon vagyok,de nem vette fel a telefont,Mirinek pedig írtam egy smst,hogy holnap 7kor ott is vagyok!
Eröt vettem magamon és bementem,szerencsére csak Lorenzo volt otthon,hozzá pedig szinte mindig van kedvem...Elmeséltem  a Miris sztorit,azt,hogy a Sergios,hogy folytatódott és kinyögtem neki is a lakást,annyira támogatott....

-Ne is álmodj róla,hogy összeköltöztök!Szerinted anya meg apa mit fog szólni????Hülye vagy?-kérdezte cinikus vihogással

-Na jó!Nem mondtam,hogy most pakolok és odaköltözök!Majd egyszer!Köszi a támogatást!De nagyon álmos vagyok!Ha nem haragszol...

Felmentem ledobáltam a ruháimat,felkaptam valami alvós cuccot és irány az ágy,vagyis az következett volna,de csengettek és aztán Lolo loholt be a szobámba...

2 megjegyzés:

  1. Szegény Gitát senki nem hagyja nyugiban aludni! Én már réges régen kivertem volna a hisztit. Sergiot pedig valahol megértem. Elég sok okot adtatok neki arra, hogy így viselkedjen. Ilyenkor legszívesebben magamhoz ölelném, és ameddig nem nyugszik meg, addig nem engedem el. Addig is élvezhetem az illatát ;) Szerintem Gita vesse be ezt a női praktikát :) Nagyon jó lett ez a feji, érzelmekben gazdag és pörgős :)

    VálaszTörlés
  2. Dorci!Szeretlek!:D
    Mire gondolsz,milyen okok?:D
    Szerintem,meg kicsit lapos lett...vagy elcsépelt,sosem leszek elégedett vele,nem érzem elég jónak!
    Majd én is írok a te sztoridhoz,csak egy idje nincs idöm semmire,így olvasni se!:(
    <3<3<3

    VálaszTörlés