2011. április 8., péntek

13.rész

Mindig is próbáltam kerülni Sergio madridista csapat társait,mert nem volt kedvem beképzelt focistákkal jópofizni!
Na jó nem ezért hanem,mert egyszerűen nem tudok viselkedni a jelenlétükben,olyan leszek mint egy kis rajongó tini,folyton beégetem magam...Sevillában más volt a helyzet,mert ott a fiúkat ismertem már régóta,de itt..
Erre most megjelenik Miguel Torres és a háta mögött még Robinho is ott van,eddig észre sem vettem!
Nem tudtam kibökni  a hatalmas ötlet,amit kitaláltam,annyira meglepődtem!De Sergio mindig is,jót szórakozott rajtam,és folyamatosan arra játszott,hogy találkozzak a csapat társaival!De Miri a legtöbbször megakadályozta,mert nyomatékosan megkértem rá!Nem azt mondom,hogy megfenyegettem,csak megzsaroltam!:D

-Igen?Mi jár az okos kis buksidban?-kérdezte Sergio vihogva,közben pedig az arcomat figyelte,hogy,hogy fogok reagálni

-Húúúú,te egy hatalmas orangután vagy,basszus,tudod milyen nehéz lesz normálisan viselkednem?...-néztem rá szúrós szemmel,ö meg csak vigyorgott

-Orángután?-kérdezte értetleknkedve,az évek alatt ezt még nem mondtam rá

-Igen,mert a majmoknak már sértő,ha téged úgy hívlak!!!-nyújtottam ki rá a nyelvemet-És még ittam is-csaptam a homlokomra

-Sziasztok!-köszöntek és kezet fogtak Sergioval,aztán bemutatta őket.

-Na mi az ötleted Gita???-kérdezte Miri a bemutatkozás után kíváncsian és kicsit arrébb húzott

-Ohh,az volt,hogy legyen nálatok egy házibuli,azok mindig nagyon jók!-mondtam vigyorogva
-Ez,hogy nem jutott eszembe?Pedig nem valami nagy ötlet!Mármint,hogy az,csak tök kézenfekvő!

-Na,akkor,szerinted Sergio belemegy???-kérdeztem izgatottan

-Kit érdekel lesz és kész!-vihogott Miri

-Huhuhuu,tényleg vigyáznunk kellene!Már keményre ittad magad!Nem?

-Dehogy kell,alig tudunk bulizni járni,és amúgy is ma nyertünk egy nagyon durva mecset,úgyhogy megérdemeljük!!!-a mondata végén egy olyat sikított,azt hittem kiszakad a dobhártyám...

-Mirian,ne égess már!-mondta Sergio és közben mutogatott a barátaira kidülledt szemekkel

-Ma nálunk házibuli!!!-kiabált tovább!

Persze Alejandra és Daniela hirtelen ott termettek,és elkezdődött a nyomulás,az amit vártam.Én pedig nem okoztam csalódást magamnak,főleg,hogy annyit ittunk,az egész csapat kidőlt,azóta csak úgy emlegetjük ezt a bulit,hogy K.O.party,szerintem ez mindent elárul...
Ameddig emlékszem a dolgokra,addig csak annyit csináltam,hogy Miguelnek elmeséltem mindent,amit tudtam róla!És állandóan ölelgettem.Hála Istennek viccesnek tartotta a dolgot,mert már nem voltam ura önmagamnak,csak járt a szám és nem gondolkodtam.
De azt vettem észre,hogy Miriannal eléggé méregetik egymást!
Sergio már megbánta,hogy elhívta őket,mert így ő a háttérbe szorult,egész este a másik két fiúval voltunk elfoglalva,ő pedig csak állt a pultnál szinte végig,néha elkapott táncolni,de mindig fura volt annyira közel érezni...Fura volt,de imádtam!
Aztán,láttam,hogy Ali lecsap rá,de nem is foglalkoztam vele különösebben,mert úgy gondoltam,hogy Sergio okosabb,annál,minthogy egy ilyen nővel kezdjen...
Másnap amikor magamhoz tértem,egy volt biztos,hogy nem otthon vagyok...
Kimásztam az ágyból,nem voltam nagyon rosszul csak a fejem fájt egy picit,rosszabbra számítottam!
Megállapítottam,hogy Sergio szobájában aludtam,nagyon remélem,hogy egyedül!:D
Lementem a nappaliba,sehol senki,aztán a konyhába,de ott sem volt senki,és megtaláltam a teraszon az új álom párt egymás szájában...Megtorpantam és majd felrobbantam,nem akartam kimenni,de Ali észrevett és nagy hévvel és mosollyal integetett!

-Sziasztok!-léptem ki az ajtón mű vigyorral,nem is néztem rájuk,csak bambultam magam elé,hogy takargassak akkora ideget?Felbasz ez a ribi,meg Sergio feje,most biztos nem jövök ide egy darabig!Az tuti,1000%!!!Erre még flegmázik is!ÁÁÁ

-Na,hogy vagy Gita?-kérdezte Sergio együtt érző fejjel és amikor ránéztem,hogy válaszoljak megláttam egy kisebb lila foltot a szeme alatt

-Úr isten!!!-kaptam a számhoz-Te verekedtél?Mi volt?Remélem szétverted,ha már hozzádért!Juj,erről lemaradtam,nem igaz!-sopánkodtam

-Nem emlékszel?-kérdezte röhögve

-Én...ö.nem?

-Te voltál!-vetette oda Ali flegmán

-Dehogy voltam!De ha igen nagyon jó jobb horgom lehet!-poénkodtam

-Te voltál!-mondta nyomatékosan

-Tényleg?????Ez komoly?Mit csináltál?Vagyis miért csináltam?Jaj nagyon fáj?-kérdeztem már aggódva.Mennyire gáz vagyok,megütöm az egyik  barátomat

-Semmi nem volt,csak túl nagy hévvel táncoltatok Pilarral és rossz helyen voltam rossz időben...-magyarázta Sergio a történteket

-Jaj,ne mondd már tánc közben pont a szemed alá ütöttem...NA mi volt?

-Mondom,hogy ez volt!

-Tényleg ne haragudj!Ne haragudj!Légysziiii!Egy bocsánatkérö reggeli?-kacsintottam rá

-Simán!-és már a konyhában is volt

Amikor bementünk a konyhába,Miguel pont akkor itta meg a narancs levét!Reméltem,hogy csak egy borgőzös álom volt,hogy találkoztunk és égettem magam,de nem...

-Szia!-köszöntem rá bátortalanul

-Ohhh hello!!!-köszönt vissza mosolyogva

-Na,hogy érezted magad ennyi csajjal?-kérdezte Alejandra vicsorítva

-Nagyon jól!Volt aki szórakozhatott!-mosolygott és rám kacsintott

-Ihhh-vihogtam,mint egy ovis-Jut eszembe,Miri hol van?

-Alszik a szobájában!Vagyis már nem,mert arra keltem fel,hogy kiszalad a mosdóba,a többit nem mondom el,mert úriember vagyok!-vágott be büszke fejet

-Ti együtt aludtatok???-kérdeztük Sergioval egyszerre,persze én tapsikolva ugráltam

-Igen,de tényleg csak aludtunk!Komolyan,tudod nem akarok meghalni!-emelte fel a kezeit és Sergiora nézett

-Ezzel,csak nem arra célzol,hogy Ramos egy kicsit...-mutogattam a  mutató ujjammal a szólítómhoz röhögve

-Nem én,nem vagyok hülye,csak féltem a tesómat!-mondta indulatosan

-Már elmondtam,hogy Miri nem kislány,tudod!!!De most ebben egyet értek,mármint nem,na mindegy egyszer majd elmondom,ha érdekel!

-Te mindig érdekelsz!-mondta Ramos aranyosan

-Na jó,én megnézem Mirit!-álltam fel az asztaltól

-Megyek én is!-pattant fel Ali,persze nem maradhat ki semmiből

-Nem kell,beszélnem kell vele négy szemközt!-mondtam határozottan és elindultam a lépcsőn

-oké!értem!

-Rambina,na és mi lesz a reggelivel???-kérdezte Sergio röhögve

-Rambinaaa?-fordultam vissza értetlenkedve

-Tudod!-mutogatott a szemére,vajon meddig várt,hogy elsüthesse ezt a poént?:D

-Jaaa-röhögtünk fel Miguellel

-Majd megcsinálja a barátnőd!-vetettem oda neki-Úgyis mindenhez ért!-mindig az volt a jó és úgy ahogy Ali csinálta ez kissé rohadt idegesítő volt.

Szegény Mirian elég rosszul nézett ki,de lehetett vele beszélni ezért bele is kezdtem-

-Makiii,van pár dolog amit meg kell beszélnünk, először is:Miguel???másodszor:Alejandra és Sergio szerintem együtt vannak,a teraszon láttam ahogy csőröznek...harmadszor:Kib jó buli volt!asszem ennyit akartam,jaaa meg Sergionak bevágtam egyet,lett egy monoklija-soroltam a dolgokat
Jaaa és hogy vagy?-simítottam végig az arcán

-ÖÖÖ-nyöszörgött egy kicsit-elöszöris:Ez tényleg kib jó volt!!!-vihogott-Másodszor:Migu itt volt?Harmadszor:Te féltékeny vagy??? és Sergio biztos megérdemelte

-Nem vagyok féltékeny!!!O.o

-Dede,te féltékeny vagy!

-Jóóó,tökre az vagyok,ááá nem hiszem el,hogy Sergio csak a mi csapatunkból tud összeszedni valakit és a csapatból is két ilyen csajjal kezd???Hülye barom!Nem igaz!-fakadtam ki

-Nem akarok én lenni a rossz aki felnyitja a szemedet,de te vagy Carlossal és nem Sergioval,a te döntésed volt!

-Jó nem érdekel!Itt van laptopod?

-Igen,ott van az asztalon.De mit akarsz?-kérdezte kíváncsian

-Mindjárt meglátod!Na de Migu???Volt valami?

-Én annyira emlékszem,hogy Migu engem húzgált le a táncparkettröl,Sergio meg téged,mert nagyon nem akartunk eljönni...De nem hiszem,hogy volt akármi is köztünk és amúgy is ott van Pablo!

-Na de ezt nézd meg,mutogattam neki a laptopot!Milyen szép pár lennétek és láttam,hogy tetszik,ne is tagadd,mert ismerlek és láttam és nem utolsó sorban utálom Pablot-a neten kerestem egy képet Miguról és mellé tettem egy képet Miriről

-Te hülye vagy!-mosolyodott el

Még sokat beszélgettünk,próbáltuk összerakni a tegnap estét,kisebb-nagyobb sikerrel,aztán lementünk a többiekhez,ott is ez ment,csak annyi volt a különbség,hogy ott nem próbálkoztunk,hanem felvilágosítottak minket...Égtünk,mint a rongy...
Miguelnek indulnia kellett,de előtte még megkérdezte Miriantól,hogy kimegy-e a meccsre holnap,szerintem ez egy nagy-nagy jel...

-Na jó én is haza megyek,van egy kis dolgom!Nem láttátok a telefonomat?-vakartam meg a fejemet az ajtóban

-Jaa,de a kocsiban van,kikísérlek!-mondta Sergio

-Oké köszi!Sziasztok!

-Mégegyszer bocsi Ramosito!!!-rebegtettem a pilláimat mosolyogva

-Nem haragszom!Tényleg!De mi volt az a "barátnőd,majd megcsinálja" szöveg?Nem vagyunk együtt...

-Nekem,nagyon úgy tűnt!

-Zavar?-kérdezte lenézően,de egyben szemrehányás is volt a hangjában és a  telefonom a kezében volt,amit a kocsi ülése alól bányászott elő

-Nem,legyél vele boldog!Add ide a telefonomat!!A jegyemet a meccsre meg Aleperranak!!!Na szevasz!-téptem ki a kezéből a telefont

-Ne menekülj,mindig ezt csinálod!!!Ez mire jó?Nőj már fel!-kiáltott  indulatosan,aztán utánam jött és megfogta a táskámat,ezért megtorpantam és visszafordultam.

-Hagyjuk már ezt Sergio!Nem érdekel ez az egész,azt csinálsz amit akarsz,nem az én dolgom!És haza akarok menni,légyszi,engedj el!-néztem rá idegesen

-Na,húzzál innen!!!-kiabált rám dühösen

-Ohhh,húzok is!!!Addig,amíg nem lesz a másik szemed alatt is egy monokli!-robogtam ki a kapun idegesen

Ahogy hazafelé sétáltam csak azon járt az eszem,hogy Sergio,hogy mondhatott nekem ilyet?"Húzzál innen"csak ez visszhangzott a fejemben,ilyet mondott,ez tök hihetetlen,tudom én,hogy mennyire robbanékony természet,de velem ne beszéljen már így...
Persze én vagyok a hibás,mindig feldühítem,és én is hülye vagyok,mert egy perc alatt bedurran az agyam,ha róla van szó!!!

Aztán egyszer ránéztem a telefonomra,mert eszembe jutott,hogy nekem van egy barátom is,és egész este nem vettem fel neki a telefont...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése