2011. március 23., szerda

Bevezetés

Még éppen idejében hozom a bevezetést,de magamban is le kellett tisztáznom néhány dolgot,többé-kevésbé sikerült is!Egy icipicit sablonos lett...:D:D:D



Andalúzia napfényes,gyönyörü városában Sevillában nöttem fel.A családommal éldegéltük a hétköznapi szürke kis életünket,aztán beütött a krach amikor apa bejelentette,hogy új munkája van,azt sem tudtam mi lett a régivel,miért kell új és miért pont Madridban?Csak egy érvem volt Mardid mellett, a Real,de tényleg ennyi!5 óra vagy még több is kocsival...Nagyszerü!
A gimi elsö évében hagyjam ott  a csapatomat,a barátaimat,barátnöimet,a focicsapatot...
A tesómmal még a tesírást is bevetettük,hátha meghatunk valakit és nem megyünk sehova,de nem volt túl nagy beleszólásunk a dologba,még azt is kitaláltam,hogy maradoka nagyszüleimmel,de apának és anyának semmi nem volt jó!

Féltem,hogy nem tudok beilleszkedni az új suliba és csapatba,hogy elveszítem a régi barátaimat...
De mindennek az ellenkezöje történt,gyorsan és simán sikerült beilleszkedni,sokat segítettek az új csapattársaim Monsi,Pilar és Manu!
A nyarakat és a hosszabb szüneteket pedig Sevillában töltöttem a "nagyszüleimnél",ez általában abból állt,hogy Mirianéknál voltam állandóan,ott aludtam,ott voltam egésznap...
Folyamatosan a tesóival az ö barátaikkal és a mi barátnöinkkel voltunk,hatalmas bulik voltak!
Minden megoldódott!

Miri a költözésünk utáni második nyáron,nagyon furán viselkedett olyan izgatott volt,hogy ne hagyhattam szó nélkül...

-Figyelj már Miri!Te miért vagy így besózva???-kérdeztem már  én is izgatottan

-Jaj Gita!Jaj!Jaj!-nyöszörögte

-Mivan?MI?MI?Miii?-utánoztam

-Nem fogod elhinni!Ülj le!

-Vagy elmondod most vagy megzakkanok!Kezdek türelmetlen lenni!-förmedtem rá

-Szóval...Sergiot megkereste a Real!

-Milyen Real?Na neeee!A galaktikus Real?A kedvenc csapatom Real???Mi vaaaan?-visítottam fel

-Aha-bólogatott böszen

-Akkor...-kedztem volna bele-de Sergio beleszólt,vagyis inkább bentröl kiabált

-Mirian!Mondtam,hogy én akarom elmondani!

-Akkor,most Madridba költözöl?-szaladtam oda hozzá és a nyakába ugrottam

-Igen azt!-mosolygott-De nem csak én!-bökött  a fejével Miri irányába,nekem kikerekedtek a szemeim

-Te is?-szaladtam vissza hozzá visítva-Ezt nem hiszem el!Ez annyira kib  jó!!!!

-Megyek én is!-lépett oda René

-ÀÀÀÀ,ez isteni lesz!!!-nem bírtam elhinni

-A Real Madridban fogok játszani!-hüledezett Sergio-A Realban!-sóhajtott hatalmasat

Ramosék Madridba jöttek!
Miriannak nem kellett túl sokat segítenem a beilleszkedésben,megoldotta egyedül is!Sergionak jól ment  a játék,René pedig nagyon jól egyengette az útját!
Egy suliba jártunk most is,de Sergio itt is magántanuló volt,de beválallta,hogy ha tud játszik a sulicsapatban is!
Aztán egyszer közös edzötáborban kötöttünk ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése