2011. március 5., szombat

5.rész

-Na fiuk,hogy fogadtak a többiek a napirendet?-kerdeztem vidaman,amikor leültem az asztalukhoz
-Mi volt ez reggel?-kerdezte Carlos dühösen,erre nem igazan szamitottam
-Mikor?Mi?-nezett körbe Sergio ertetlenül
-Sergio,ne haragudj,Carl összevissza beszel,ezt meg majd mi megbeszeljük!Kesöbb...negyszemközt-neztem ra szuros szemmel-megsertödött vagy mi lelte,mi lehet a baja?Majdnem megbolondultam,hogy meg kell varni a kaja veget,hogy megtudhassam vegre!
-Oke!A csapatom nagyon jol vette,egy kicsit keveslik a szabadidöt,de megbeszeltük es minden oke!-valaszolt Carlos nyugotabb hangon!Hala Istennek!
-Nalunk is minden kiraly!De esetleg lemaradtam valamiröl?-mindig tudja mit mikor kell kerdezni,ehhez ert a legjobban
-Na fiuk en befejeztem,megyek,mert irany a strand!-kacsintottam rajuk
-En is varom,hogy lassam a -mondta volna tovabb az a hülye Sergio-de "veletlenül" raöntöttem a maradek narancslevemet!Nem tudom miert,de feltem,hogyha tovabb mondja Carlos reakcioja jobban fajna neki,mint egy kis narancsle a ruhain!
-Basszus kisanyam,milyen tüzes vagy!-vigyorgott kajanul
-En nem vagyok az,de ugy vettem eszre,hogy te igen,ezert gondoltam inkabb lehütelek!Remelem sikerült!
-Neeeem igazan,söt...
-Na jo,te nem vagy normalis!En megyek!Carlos velem jönnel,szeretnek valamit megbeszelni!
-Persze,nyugodtan hagyjatok itt,nem baj,hogy tök narancsle vagok!Nem haragszom,tenyleg nem,nyugi!
-Sergio!Tudom,hogy azt szeretned,hogy letörölgessem a gatyadat,de bocs most kihagyom ezt fantasztikus lehetöseget!Es amugyis nagyfiu vagy mar!-imadtam szivatni,de ö is engem
-Jol van,sziasztok-mondta durcasan,mint egy ovodas-aranyos volt
-Szoval Carl azaz integetes es szemmel magyarazas-probaltam belekezdeni a mondokamba,de megcsokolt!-Carlos,ezt nem szabad ebben a ket hetben!Szerencsed,hogy ideertünk...-a kajalda hatanal alltunk,itt ne igazan vehetnek eszre minket
-Miert ne szabadna?-kerdezte meglepödve-Jaaa,tudom azok a hülye szabalyaid!Igaz?-na ezzel elvagta magat
-Milyen hülye szabalyok?-dülledtek ki a szemeim-Nekem valami roppant furcsa modon, ugy remlik,hogy mindennel egyetertettel,amugy sem az a szabaly,hogy nem lehet csokolzni-persze elkezdett mosolyogni-Ezen nincs mit vigyorogni teeeee,inkabb nem is mondok semmit!De mostmar nem is akarom,hogy megcsokolj!-de megcsokolt-Na jo talan egy picit akarom!-mondtam neki fülig erö vigyorral
-Carlos,tenyleg nem akarok akadekoskodni,de...
-Ne dezzzz itt nekem!Mi van akkor,ha ket fiatal birja egymast es együtt akar lenni?!Gita,ne csinlad mar!!!En nagyon szeretnem,ha te meg en...
-Ez az,hogy en nem ezt akarom Carlos-ugy nezett ram,mint aki szellemet lat-nem ugy ertem,hogy nem akarok töled semmit,hanem en nem igy terveztem,nem akarok kapcsolatot senkivel,Carl erre tenyleg nem erre szamitottam,hogy bejön a kepbe egy fiu,aki...-gyorsan beszivtam az also ajkamat,nem akartam kimondani,amit ereztem,amit meg en sem tudtam pontosan mire velni,de mindig is hamar belefolytam a szerelmi ügyekbe!
-Folytasd,nekem ez nem magyarazat!Aki...
-Nem folytatom,ne szivass mar,legyszi Carlos,meglatjuk 2 het utan,hogy otthon mi lesz,most csak az edzesre es a sajat csapatunkra kell koncentralnunk!
-Te miota vagy ennyire maximalista es higgadt?Nem igy emlekszemm rad a sulibol,ugy feltudod huzni magad minden törioran!Mindig azt vartam,hogy veszekedni fogsz a tanarral...Szenvedelyes vagy es ezt imadom benned,azert,mert csapatkapitany vagy es ez az utolso ev,nem kell teljesen kifordulnod önmagadbol!Nem kell megvaltoznod!Tudod a sportban neha jobb szenvedelyesnek lenni nem pedig higgadtnak es megfontoltnak!Az ösztöneid hajtsanak ne mindig az eszed es a kötelessegtudatod!Szertem,ha olyan vagy a palyan is,mint az eletben vagy forditva!
Kicsit allat vagy,de nagyon szexi allat!Szoval,azt hiszem ennyi jutott eszembe most,de ha meg valami esetleg eszembe jut megosztom veled,ne felj!-az arckifejezesem,az..az..az nem is tudom milyen lehetett,elmondhatatlan volt...
-Carlos Suarez komoly es összeszedett!Megdöbbentö!
-Valamit felfogtal abbol amit mondtam?-kerdezte lenezöen
-Persze,persze es igazad is van!De te...öööm,figyeltel a suliban?Ez tök aranyos!Ezert megölellek!:D-vigyorogtam es megöleltem
-Nem vetted eszre?Soha?En nem figyeltelek,en bamultalak!-mondta vigyorogva,de meg mindig ölelt
-Ahaaaa,szoval erröl maradtam le!!!???-kerdezte Sergio es vigyorogva nekidölt a falnak
-Te hogy kerülsz ide?De most komolyan?Nem is erre kell mennünk a szallasra...-csak neztem ra,hülye arckifejezessel
-Csak erre jartam!
-Ez aztan a valasz!De tudod mit?nem is vartam mast!Sergio amit gondolod,hogy lattal,legyszives ne mond el senkinek!Oke?
-En nem lattam semmit!-emelte fel a kezeit
-Jol van köszönjük!De a titoktartas nem lesz ingyen ha jol olvasom le az abrazatodrol...
-Sab,mindig tudtam,hogy nagyon okos kislany vagy!
-Vegülis fogat,fogert!-nyögte be Carlos,egyik jobban vigyorgott mint a masik
-Oke es megis mit szeretnel?-kerdeztem beletörödve
-Majd meglatod!-vigyorgott
-Kösziii,de,mindegy,nem mondok semmit!Menjünk,mindjart kezdödik az edzes...
 
 

Vegre ,vegre strandröpi!Annyira imadom!
A harom palya eleg közel volt egy mashoz,siman lattuk a fiukat,nem mintha zavart volna,eppen ellenkezöleg!
Csak neztem Carlost,es vigyorogtam,ennyire voltam kepes ha öt lattam!Persze nem volt nehez eszrevenni,Monsi nem is birta ki szo nelkül?
-Mi ez a bargyu vigyor es kit nezel ennyire?Carlost?-nezett arra amerre en is-Na ne mar ez csak a masodik nap!Mikor?Hol?Mit?Merre?Mondj mar valamit megörülök!-hadarta gyorsan
-Monsi elötted,semmit nem lehet titkolni!Vagyis ismersz!Lehet,hogy talan tul jol is!Edzes utan igerem,hogy elmondom!De addig semmit!
-Gitaaa,ez az!-akkorat visitott,hogy mindenki minket nezett
Istenem igy titkolj valamit...
-Na jo,legyszives nyugodj le Monsi!
-Oke,oke bocs!-mondta boci szemekkel
-Csak en szeretnem elmondani a lanyoknak,valamikor...de nem most!
-Na kezdjük az edzest lanyok!-kialtotta el magat Poco
Az edzes nagyon kemeny volt!A csajokkal edzes utan beültünk az egyik kajaldaba.(Monsi,Pilar.Manu,J,Miri,Dani)
-Na csajok szeretnek valamit elmondani,tudom,hogy tök fura ,meg,hogy en talaltam ki,hogy legyenek szabalyok,de en szegtem meg elöször...
-Mit csinaltal mar?-kerdezte J
-Csak este lementem a konyhaba 10 utan es ugye nem lehetett volna...
-GITA,en nem erre vagyok kivancsi-csattant fel Monsi
-Oke,mondom tovabb-elmeseltem nekik az estet
-Ezaz Gita vegre egy hozzad illö pasi!Tök jo a szabaly meg kit erdekel,mar bocs!De szerinted ki fogja betartani az összeset?Es amugy sem kaptak rajta,akkor meg?-fejtette ki a velemenyet Pilar
-De Poco eszrevett...-huztam el a szamat
-Annyi bajod legyen!
-En azt hittem,hogy a tesom hajt rad!De vegre egyszer nem kapja meg amit akar!-mondta Miri mosolyogva-ezek tenyleg tesok tudnak idöziteni es hülyesgeket összehordani az egyszer mar biztos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése