2011. szeptember 2., péntek

30.rész

Amikor Dora kinyitotta az ajtót annyra meglepödtem,hogy elfelejtettem köszönni is...
Aztán amikor észheztértem,még szerencse,hogy csak magamban,de ezek a szavak jutottak eszemebe:Hogy kerül ez ide?Eltévesztette a lakást?Most mi van?és hasonló gondolatok rohanták meg az agyamat,csak nyomda festéket nem türö módonszóval azt inkább hagyjuk...
Dora beinvitálta a meglepetés vendéget én meg majdnem lecsúsztam a kapanéról...
Miri is csak pislogott egyszer az ajtó felé egyszer felém.

-Lányok!Ö itt Cata!-mondta mosolyogva,aztán lefagyott a mosoly az arcáról amikor meglátta  miénket...-Ùgy néz ki,hogy kolléganök leszünk-mondta erösteljesebben,hogy térjek már észhez.

-Ohh,szia Cata!Milyen kicsi a világ!-mondta Miri számomra ismeretlen hangsúllyal

-Sziasztok,hát tényleg az!-mondta ö is

-Ti ismeritek egymást?-kérdezte csodálkozva Dora

-Igen-felálltam,hogy köszönjek neki-Szia Cata!Akkor megkaptad az állást?Gratulálok!-kérdeztem zavartan,hisz még arról sem tudtam,hogy Doranak van állása...

-Nem,nem kaptam  meg!-mondta flegmán,nem tudtam eldönteni,hogy miattam ilyen flegma vagy a munka miatt-Ùgy néz ki,hogy Dorával nyitunk egy szalont,ahol együtt dolgozunk majd!-ezt már csillogó szemekkel mondta.

-Gita!Gyere már segíts hozni egy kis innivalót!-"kérlelt" Dora,ellentmondást nem türöen

-Na mi van?Honnan ismeritek egymást?Meg mi ez a nagy döbbenet?

-Ö,Carlos unokatesója!Szerinted?-kérdeztem töle,és hatalmasat sóhajtva a falnak döltem...

-Ùristen Gita!Tényleg milyen kicsi a világ!Fogalmam sem volt!Ne haragudj!

-Jaj ,dehogy haragszom!Ezért biztos nem!De mikor akartad elmondani,hogy lesz egy szalonod?Ès honnan ismered Catát?Amúgy meg ö is kozmetikus vagy mi?-értetlenkedtem

-Ma akartam elmondani,de megelözött,sajnos!De tök jó nem?Ö nem kozmetikus,hanem fodrász és egy nagy szalonban volt meghallgatáson,de nem sikerült,nem vették fel!Hogy ismerkedtünk meg?Tudod az internet csodái!-mosolygott

-Èn annyira,de annyira örülök,hogy sikerült!Csak egy kicsit fura,hogy pont vele...De egyébként egy nagyon jó fej csaj,temperamentumos,pont mint te!-vihogtam

-Te beszélsz?-kérdezte összhúzott szemöldökkel-Mintha te egy szelíd kiscica lennél!-ezen a kijelentésen akaratlanul is elnevettem magam

-Na gyere,te szelid kiscica!Menjünk vissza!-karoltam bele és behúztam a nappaliba.Szerencsére Miri és Cata nagyon jól eldumáltak és mi is csatlakoztunk,senki nem firtatta sem Carlost,sem Sergiot,elég kínos lett volna...Megjött a pizzánk,egy meglepetés pizzafutárral...

-Sergio!Te mit keresel itt?-lepödött meg Dora amikor kinyitotta az ajtót

-Gitaa,irta,hogy itt vagytok és,ahogy ismerlek benneteket,tuti éhesek vagytok,ezért hoztam nektek hat pizzát,fejenként kettöt!Csak segítek ha nem tudnátok számolni!-vihogott a saját "vicces"beszólásain

-Csak segítek,négyen vagyunk...-mondta neki Dora felvont szemöldökkel-Csak Cata ép kiment a tudod hova...

-Ohh,bocsánat nem tudtam!-mentegetözött.Èn meg csak mosolyogtam,olyan édes amikor próbál mentegetözni,akkor a hatalmas szókincse egy kicsit megcsappan...Amikor néztem öket az ajtóban állva,elsuhant egy alak a háttérben:Lucas!Ès összeraktam  a képet:Lucas nem meri elhívni Dorat randizni,mert azt hiszi ezek együtt vannak,ezért mondta azt,hogy mi sem egyszerübb...-már körvonalazódott bennem  a dolog.

-Sergio!-szóltam oda hirtelen-Te voltál már itt?

-Igen,egyszer,de csak ma reggel.Miért?-nézett rám értetlenkedve

-Semmi,semmi!Szerintem együnk!-ahogy ezt kimondtam Cata kilépett a fürdöböl és Sergio is olyan döbbent képet vágott,mint én amikor megláttam.

-Nekem mennem kell edzésre.-dadogta-Sziasztok!-és köddé is vált

-Hát ez hülye!-állapította meg Miri és mi is csatlakoztunk a megállapításhoz nevetve...

Kajáltunk,beszéltünk,elvoltunk,ahogy az lenni szokott egy csajos estén.
Hála Istennek Cata is olyan jófej volt,mint amikor megismertem,az a flegmázás a munkának szólt!
10 körül hazamentünk,szegény Zulut egésznapra egyedül hagytam,vagyis rábíztam Lolora,szerencsére ö,jól elvolt a kutyákkal,vagyis jobban,mint mondjuk anya...e
Még aznap  este beszéltem a shockot kapott Sergioval...

-Szija Rambooo!-szóltam bele nevetve

-Szia Husi!-dörmögött

-Na milyen volt az edzés?

-Nem is volt edzésem!Csak úgy meglepödtem,hogy inkább ezt mondtam!-erre a kijelnetésére,rámjött a nevetés,nem is nevetés volt,hanem röhögögörcs,kb öt percig nevettem rajta,nem tudom miért volt ennyire vicces,de majd meghaltam...

-Oké,abbahagytam!-törölgettem a szemem

-Ideje volt!Na,de mit keresett ott ez a Cata?

-Dorával nyitni fognak egy szépségszalont!Te amúgy tudtál erröl?Cata nagyon jó csaj,de azért így kicsit fura volt együtt,egy szobában...De szerencsére nem hoztuk fel a pasi témát,erre meg betoppansz!Amúgy miért voltál Doránál?Ja képzeld el összefutottam a szexi szomszéd sráccal...Ès biztos vagyok benne,hogy miattad nem meri elhívni randizni Dorát!Ùgyhogy legközelebb addig mászkálunk a lépcsöházban kézenfogva,amíg meg nem jelenik!Amúgy meg nem bírok megenni 2 pizzát!Csak ha nagyon éhes vagyok!-hadartam összefüggéstelenül,de Sergio már megszokta így megjegyezte a dolgokat és kiragadta lényeget...

-Szexi szomszéd srác?Mi van?-érezhetö volt a hangjában a féltékenység

-Nyugi nem szexibb,mint te!Azt hiszem...-hecceltem tovább

-Khmm!-köhintett egyet

-Csak vicceltem,te vagy a világon a legszexisebb Sergio Ramos,effelöl nyugodt lehetsz!-gyözködtem,hátha nö még az az amúgy sem kis egója...

-Megnyugodtam!-mondta sejtelmes hangon,és láttam magam elött,hogy büszkén végigsimít a mellkasán...

-Jaj el ne olvadj magadtól!Le kell tennem,mert úgy látom Zulunak dolga van.Szia!Jóéjt!

-Szia!Majd holnap beszélünk!-gyorsan letettem és kivittem Zulut sétálni,már jó késö volt,imádtam ilyenkor sétálgatni,csendesek az utcák,minden nyugodt,ilyenkor az ember nyugodtan tud gondolkodni,elmélkedni...
Nekem egyböl arra terelödtek a gondolataim,hogy hozzam össze Dorat és Lucast...
Gondolkodtam,de semmi jó ötletem nem volt,aztán eszembe jutott Miri,ö ennek a kerítönösködésnek a mestere,hátha neki lesz valami jó ötlete.
Másnap délután meccsem volt,igazából a hátam közepére sem kívántam most egy meccset,hogy Alival egy pályán játszak...
Reggel amikor felkeltem belém hasított a tudat,hogynem lesz otthon senki,én meccsen leszek,de Zulut nem hagyhatom egyedül otthon...
Dora!csillant fel a szemem,gyorsan felhívtam;

-Szijaaa Doritaaa!-köszöntem bele mézes-mázos hangon

-Atyaég!Mit akarsz?-kérdezte unottan,mert már ismerte az elöbb hallott hangsúlyt...

-Hát tudod,ma meccsem van,itthon nem lesz senki,és Zulut nem hagyhatom itthon egyedül!Légyszi vigyáznál rá,amíg játszunk?

-Persze!De én is megyek a meccsre!

-Tényleg?De jó!Na akkor,hogy legyen?-kérdeztem

-Elmegyek a terembe már akkor amikor kezditek a bemelegítést,aztán Zulu nálam lesz!Ìgy jó?

-Nekem igen!Ès nagyon nagyon szépen köszönöm!Szeretlek Doritaaa!Akkor szia!

-Nagyon szívesen!Èn is téged és majd tali!

Bementem az öltözöbe és mindenki elvolt olvadva Zulutól,ahogy azt elöre gondoltam,mosolyogva figyeltem,hogy  a drága barátnöim,akiket mostanában elhanyagoltam,ahogy édelgetik a cuki Zulut!
Amikor kiléptem az öltözöböl,Zuluval az ölemben,megláttam,ahogy Dora az egyik korlátnak támaszkodva vár,Mirivel és Sergioval együtt!

Ùgy megörültem nekik,mintha ezer éve nem találkoztunk volna,Mirinek és Dorának nyomtam egy-egy puszit az arcukra Sergiot pedig mecsókoltam üdvözlésként,nem igazán érdekelt már Aleperra...Zulut a kezükbe nyomtam és szaladtam a bemelegítéshez.Meccs közben párszor felnéztem a lelátóra és láttam,hogy Carlos ott van Fedével,nem értettem,mi értelme elhozni Fedét egy meccsre...Sergionak szerencsére mennie kellett,valami fotózásra,így a meccs után legalább nem volt olyan kínos találkozni Carllal.
A meccs végén hallottam,ahogy Fede kiabálja a nevemet,így odaintettem neki,annyira édes kölyök...
Ahogy kimentem a teremböl,már szaladt is felém,én pedig egyböl felkaptam az ölembe...

-Szia Sabina!Jaj nagyon ügyes voltál,milyen erös vagy!-símitott végig a karomon

-Jaj ölelj már meg te kis maki!-mosolyogtam rá és elhalmoztam puszikkal.Carlos csak ott állt mosolyogva.

-Hiányoztál neki!-mondta amikor odaléptem köszönni

-Jaj ö is nekem!Annyira szeretem!-simitottam bele a sürü barna hajába

-Mi elmegyünk enni,nem jössz velünk?-kérdeze Carlos reménykedö hangon,egy kicsit oldalra döltem és ránéztem a csajokra,tudom,hogy Mirinek lokátor füle van,úgy is hallott mindent...megforgatta a szemét és bólintott egyet és azzal ki is mentek a teremböl,de utánuk szaladtam,hogy Zulu is velünk legyen,mert Fede biztos imádni fogja...

-Na és hova megyünk enni?-kérdeztem az öltözöböl kilépve,közben Fede már kivette a kezemböl Zulut és úgy szorongatta,mint egy plüssmacit

-Hova szeretnél?Te döntesz!

-Nekem mindegy,csak egy feltételem van,ne elegáns helyre menjünk...-mutattam végig a harci szerelésemen,ami a csapat melegítö és  egy hatalmas pufikabát volt.

-Neked ez jól áll Gita!Na de nem mondtam semmit!-tette hozzá a lesújtó pillantásomat meglátva

Kajáltunk,és én Fédét is felvettem az étlapra olyan édes volt,hogy megzabáltam...:DTöbbször hívatak a vacsora alatt,de mindig kinyomtam a telefont,nem akartam,hogy még kellemetlenebb legyen a dolog!
Carlossal tök jól elbeszélgettünk,elég felhötlenül ahhoz képest,hogy nem rég szakítottunk...A vacsora után hazavitt és én otthon szinte beestem az ágyamba,annyira lefárasztott ez a nap!
Csörgött a telefonom,már alig volt eröm beszélni,így álmosan beleszóltam:

-Igen-nyögtem bele

-Sab!Nagyon fontos dologot kell elmondanom és nem tudom kivel megbeszélni...De tudom,hogy rád számíthatok!-mondta remegö,de annál idegesebb hangon a barátnöm,ezzel totál rámhozva a frászt...


2 megjegyzés:

  1. Hola Csajos :)
    Imádnivaló, tünci pasi ez a Ramositó :D Kaját hoz a három hülye libának XD De megjegyzem én sem tudok bepuszilni két pizzát, max, ha kicsik, vagy ha egy hétig nem eszek. Nyáááá, annyira magam előtt látom az egészet, ahogy Lucas elsuhan az ajtóm előtt, és látja, hogy vigyorgunk Casanovával, és tuti bevillant neki, hogy akkor mi most együtt vagyunk.... Nyááááá, valamit tenni kell mostmár :D
    No de, melyikünk hívhat éjnek idején, és mi ez a horrorba illő mondat? Úr isten. Kihullik minden megmaradt hajszálam, ne ijesztgess engem ilyen végmondatokkal!!! Zulut imádom, lehet gyurmázni :D

    VálaszTörlés
  2. Szija Droci!
    Ne haragudj,de elfelejtettem visszairni!hopszi!:D
    Egy tündér ez a Ramos a fantáziámban,aztán remélem élöben is ilyen (lesz)!!!:D:D:D
    A többi meg lehet kiderül,lehet nem!:S:(:)
    puszcsi<3

    VálaszTörlés