2011. május 10., kedd

19.rész

-Manuela!Kérlek,nehogy azt mondd nekem,hogy egy másik pasival volt!-néztem rá hatalmas,szinte könyörgő szemekkel,mert nem akartam ezt hallani...

-De!!!Ma délelőtt,látta őket Blas!Elmondta nekem, és azt kérte,hogy ne mondjam el,de ezt nem tudtam magamban tartani!Miriannak nem akartam egyből elmondani,mert te jobban ismered és reméltem majd tudod mit csináljunk!-mentegetözött

-Nem tudom!-mondtam neki dühösen-Bocs nem rád haragszom...Hol volt és kivel?Bemegyek és kitépem a haját!"Szerelmes vagyok"-utánoztam Ali nyál folyását-De mit csináltak,hogy egyértelműen,tudod...,hogy megcsalta Sergiot!?-nem mondta ki de rávolt írva az arcára...

-Blas a tesójával sétált az út egyik oldalán,Ali meg valami magas,barna hajú pasival,csak zárójelben jegyzem meg,hogy ennyi információt is alig tudtam kiszedni Blasból a pasiról,a másik oldalon kézen fogva...és látott egy csókot is!-húzta el a száját

-Nem igaz!!!Fényes nappal smárol az utcán valami seggfejjel,amikor jól tudja,hogy Sergio,milyen sok embert ismer,meg két vagy három hete vannak együtt és ennyit nem bír ki?Megfolytom!Az én barátaimat nem bánthatják!!!-húztam össze a szememet és jól bepöccentem

-Nyugi!Nem kell megverni,meg ilyesmi,csak azt találjuk ki,hogy mit csinálunk!Mondjuk el Sergionak,vagy mondjuk el Miriannak,hogy ö mondja el Sergionak,vagy mondja el Blas Mirinek és ö Sergionak,vagy Blas mondja el Sergionak,mondjuk ez esélytelen!-sorolta az agyszüleményeit

-Te hülye vagy!-enyhült meg az arcom-Szerintem hívjuk ki most Miriant és mondjuk el neki!Aztán majd ö eldönti,mit csinál!

-Jól van,akkor szólok neki!-szaladt be és már rángatta is kifelé

-Csak nem bocsánatot akarsz kérni?-állt meg előttem keresztbe font karokkal

-Már miért kérnék?--húzgáltam a számat

-Mondjuk,mert te szapulhattad az én barátomat,én meg annyit sem mondhatok,hogy 18 évesen ne költözz össze vele,mert hülyeség!?És kivágtatsz a kajázóból,mint valami önjelölt díva?Mégis mi van veled?

-Na szerintem jobb ha befogod!

-Mi van?-görbítette le a száját,nem nagyon szoktunk veszekedni,nálunk ez már hatalmas balhénak
számított...

-Jól van bocs!Tudod a hormonok!

-Terhes vagy?-nézett rám tátott szájjal!

-Jaj,dehogyis,csak mondtam!-nevettem el magam


-Te hülye vagy!-hatalmasat sóhajtott majd ö is elnevette magát.Szegény Manu csak állt és nézett,de aztán
gyorsan közbeszólt.

-Sab a lényegre kérlek!-szólt közbe idegesen

-Oké!Figyelj Miri!...öhmmm...Manu mondani akar valamit!-toltam elé az illetékest

-Kösziii!-húzta el a száját,Miri meg csak nézett ránk felhúzott szemöldökkel-Szóval Blas ma délelőtt látta Alit egy pasival,kézen fogva sétálgattak és csókolóztak is...

-Mivan!?-kiáltott dühösen-Na jó,én megverem!

-Mirian,kérlek ne csináld!Majd Sergio eldönti,hogy mit csinál,miután elmondtad neki!

-Én biztos nem mondom el!-emelte fel a kezeit védekezés gyanánt

-Miért nem?Akkor nem fogja megtudni,hogy hülyét csinálnak belőle?-kérdeztem tőle zavartan,nem
értettem,hogy mit akar ebből kihozni...

-Nem,megfogja tudni,mert te elmondod neki!-mondta rám mutatva,igazából ettől tartottam

-De miért én?Hmmm?Te vagy a tesója,te mondod el neki!

-Nem mondom el neki!Az biztos!Megbeszéltük,hogy nem szólunk bele egymás magánügyeibe!

-Ez nem beleszólás,hanem felvilágosítás!-helyesbítette Manu

-Jól van akkor az,de én nem mondom el neki,de azt akarom,hogy tudja meg mit csinált ez a liba,mert az én
tesómat nem fogja hülyére venni,úgyhogy légyszi Gita mond el neki!Ha tőled tudja meg jobban veszi,mintha
én mondanám!

-Te tök hülye vagy!Miért lenne jobb ha én mondanám meg neki,nem értem!És ha elmondanánk Renének???-kérdeztem reménykedve

-Mondjuk ez nem rossz ötlet,ö úgyis pasi majd tudja mi legyen...-egyezett bele Miri
-Na és Alival mi legyen?Hogy viselkedünk vele?Mert őszintén szólva engem teljesen kiakaszt ezzel a szerelmes vagyok témával,ha szerelmes valaki nem kell elmondani,minden szembejövö embernek,és folyamatosan hansúlyozni,hogy ö milyen boldog!-húzgálta a száját elég erőteljesen Manu

-Pontosan!Ha láttátok volna tegnap este!!!Atyaég,nem hittem el,amit művelt...-fintorgott Mirian

-Jól van mindenkit idegesít,de engem a legjobban...

-Azt tudjuk!-mondták egyszerre aztán nevetésben törtek ki

-Roppant vicces,komolyan!Na akkor mi lesz?-kérdeztem flegmán

-Holnap ráérsz?Vagy még ma este?Jobb ha ma már nem nálunk alszik,mert kikaparom a szemét!És amúgyis beszélhetnénk,te igazán ott aludhatnál!-nézett rám mosolyogva

-Jól van akkor,gyorsan haza megyek,megbeszélem a dolgokat és átmegyek!

-NA jól van lányok,Blas itt van értem,majd hétfön találkozunk!-nyomott egy-egy puszit az arcunkra,beszaladta  táskájáért és már kint is volt!

-Manu!Köszi!-kiáltott utána Miri,ö meg csak intett egyet mosolyogva

Elköszöntem Miriantól,aztán gyorsan hazamentem közben felhívtam Carlost,hogy ma nem tudunk   találkozni,de holnap egésznap együtt lehetünk,csalódott volt,de megértette.Otthon megint csak beszaladtam gyorsan köszöntem,aztán irány a szobámba,összekaptam pár cuccot,közben bejött anya és elkezdett faggatni...Elhadartam a dolgokat,de olyan bonyolultan,hogy még én is belekavarodtam...Arról,hogy Carl mit forgat a fejében,semmit nem mondtam,nem tudom,hogy fogadná!Kértem egy fuvart a tesómtól,rendes volt és elvitt!Vele is dumáltunk,vagyis egész úton szidtam Aleperrat,mert nagyon kiakadtam rá!Amúgyis a megcsalásról az a véleményem,hogyha már addig jut az ember,akkor inkább szakítson és ne nézze hülyének a másikat...De,hogy három hét után egy ilyen pasit,mint Sergio megcsal,arra nincs szó!Szerintem a  csók is megcsalás!
Még más lenne ha egy durva buliban,sok pia után elcsattan egy csók,de fényes nappal az utcán...
Lolo szerint hülyék vagyunk,hogy ennyire körülményesen akarjuk csinálni,szerinte szemtöl-szembe elkell mondanunk,mert már így is túl sok ember tudta meg,és Sergionak ez lesz a baja!Igaza volt...De lányok vagyunk,mi mindenböl tripla-dupla-extra problámát csinálunk,abból is amihez nem sok közünk van!
Becsengettem Ramosékhoz,Sergio nyitott ajtót és amikor meglátott rémült fejet vágot!

-Mi van?-néztem rá én is ugyanolyan fejjel

-Jaj nem semmi,csak meglepödtem,azt hittem a kibékülés után nyomival leszel!

-Na ne legyél paraszt Ramos!Mirian?

-Még nem jött haza!Nem együtt voltatok?-vakargatta a tarkókát

-De,csak én hamarabb eljöttem,még biztosan ott maradt a többiekkel,megvárom itt jó?Mert itt alszom ma!

-Oké,persze,de legyél hülye,hova mennél?-és megjelent az arcán a már jól ismert féloldalas mosoly,ami a szemei mellett olyan ellenállhatatlanná teszi...én persze pipacsvörös lettem...

-Akkor ketten maradtunk!Megvárom a szobájában,ha nem baj?-mondtam zavartan és elindultam a szobája felé

-Most itt akarsz hagyni egyedül?-nézett rám boci szemekkel,azt hittem itt a vég...

-Khmm,aha itt!-gyors léptekkel felmentem a lépcsön,de zavaromban megbotlottam és elestem,koncogott a hátam mögött és csak hátra sandítottam összehúzott szemekkel,és tudta,hogy jobb ha befogja.

Amúgyis nagyon nehéz a szemébe néznem így,hogy tudom,hogy mit csinál ez a picsa a háta mögött,ö pedig semmit nem tud róla,de ez nem marad így sokáig,mert amint Miri hazaért azonnal elmondjuk neki,nem avatjuk be Renét és senki mást sem,csak elmondjuk...Vártam Mirit,vártam,de sehol nem volt,gondolom felhívom,de nem vette fel a telefont sem,kezdtem érte aggódni,mert nem hívna át és hagyna egyedül...
Sergio csörtetett be a szobába,és idegesen,feszülten nézett rám,jaj hirtelen két dolog futott végig az agyamon,megtudta és most én vagyok az egyetlen akin letöltheti a mérgét,de abból én nem kérek...Vagy,hogy a drága barátnömmel történt valami...

-Gita!Vedd a kabátodat...Indulunk!-utasított idegesen és már trappolt is le a lépcsön én meg csak csináltam amit mond,és szaladtam utána mint egy kis pudli,egyelöre nem kérdeztem semmit,majd csak a kocsiban.Leértünk a garázsba beültünk a kocsiba és elindultunk.Megtörtem a feszült csendet amit nem tudtam hova tenni és csak rosszra tudtam gondolni...Már nem bírtam tovább!

-Sergio!Hova megyünk?ès ha Mirian hazaér?Itt fog keresni minket!Felhívom vagy írok neki egy smst,hoyg tudja hol leszünk!Hol leszünk tulajdonképpen?-kérdeztem értetlenül

-Na pont ezaz,ma nem jön haza...-válaszolt szomorúan,az erek erösen kidagadtak a kézfején annyira szorította a kormányt...

2 megjegyzés:

  1. Naaaaaaaaaa! Héééééééééééééééé! Mi történt? Jaj mamám? Nem már!!!!!!! Imádom azt a féloldalas mosolyt :) Imádom a testét, a tetkóit, a szexuális kisugárzását... khm... azt hiszem elkalandoztam XD Szóval remélem nem lesz komoly baj, mert akkor hisztit csapok! Ennyi gond egy napra sok!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Sergioban, nekem is minden,de minden tetszik!!!:D
    Nem iktatom ki Miriant,nyugi!!!:D:D:D <3

    VálaszTörlés