2011. április 19., kedd

16.rész

Nem tudtam,hogy anya miért ennyire ideges,már sokszor volt,hogy lefényképeztek Sergioval,mivel mindig loholtak utána fotósok!Gondoltam,hogy most is ez a helyzet...

-Ez micsoda?-mutatott ingerülten a képre.A képen Sergio,Mirian és én voltunk,ezzel nem is lett volna akkora baj,de Miri is és én is cigiztünk(ami anyának hatalmas probléma,ez mondjuk természetes,mert melyik szülő szeretné így látni a gyerekét...)a kezünkben egy-egy pia és pont Sergioval veszekedünk,gondolom a cigi miatt,mert  ö is utálja...Aztán még egy kép,arról amikor tegnap este itt volt!Természetesen egy olyan ami akkor készült,amikor megölelt...

-Jaj buliztunk,ezen nem kell csodálkozni!Ez nem annyira nagy dolog!-mondtam neki lekezelöen és el sem olvastam,hogy mit írnak,úgysem tudják,hogy mi van,csak irkálnak...Persze megértem én,mert ez a dolguk,csak néha leszállhatnának az emberröl...

-Ne te mond meg nekem,hogy mi a  nagy dolog!!!-kiabált velem-Tudod,hogy ezt mindenki látja majd,ugye?

-Gondolom Emma,nem fogja látni!Senki nem olyan hülye,hogy megmutassa neki!-háborogtam
Emma az unokahúgom,hét éves és mindig,mindenben utánoz...
-Meg ha látná is,akkor mi lenne?Rágyújta meg inna egy vodka narancsot?Vagy mi?-kérdeztem töle flegmán ,szép még én vagyok felháborodva,amikor én vagyok a  hibás!De nagyon utálom amikor egy kis dologból egy nagyot kreál...

-Szerinted mi?Odafigyelhetnél magadra egy kicsit jobban!Ès most egy ideig ki nem teszed a lábad a házból!!!-tudatta velem a következö hetekre vonatkozó terveit

-Persze természtesen,nem megyek sehova!!!Valószínü!!!-flegmáztam rá továbbra is

Anya háborogva bement a szobába és közben még háromszor lehülyézett...
Eléggé szégyeltem magam,mert mindez Carlos elött történt...
Közben Carlos felvette az újságot és beleolvasott,aztán alaposan szemügyre vette a képeket!

-Tulajdonképpen te hol aludtál a buli után?-kérdezte feldúltan,mélyeket sóhajtva.Tudtam,hogy ebből nagy baj lesz...

-Ramoséknál,Miriannal a szobájában!-kamuztam,de határozott voltam

-Ès ennyire kellett tanulnod tegnap?-mutatott a képre,amin Sergio éppen megölelt

-Eljött este,hogy bocsánatot kérjen!Tudod,mondtam,hogy összevesztünk!Nem én hívtam ide és amúgyis kb 10 percig volt itt!Ne fújd fel a dolgot!Ezek pedig hülyeségeket írkálnak!

-Ne fújjam fel,ne fújjam fel-ismételgette az utolsó mondatomat-Inkább hazamegyek!Majd... ááá mindegy!-legyintett egyet dühösen és elindult az ajtó felé,utána mentem,megfogtam a kezét,de az ujjait kihúzta az enyémek közül,hátra sem nézett és elment...

-Carlos,ne csináld már ezt!-kiáltottam még utána,de mintha meg sem hallotta volna...

Sírva mentem fel a szobámba,nagyon ideges voltam!
Carlos miatt...hogy,hogy lehet a semmiböl egy ekkora dolgott csinálni!?
Az újságra...hogy ilyen hülyeségeket írnak!
Sergiora...hogy mindig rosszkor van,rossz helyen!
Anyára...hogy pont Carlos elött kellett ezt csinálnia.és,hogy egyáltalán honnan szed ilyen újságokat...
De legföképpen magamra...
A szobámban mászkáltam fel és alá,nem tudtam mit kezdeni magammal,dühös voltam nagyon,ezért felhívtam Mirit,hogy látta-e,ezt a szarságot az újságban.

-Szia!Láttad az újságot?-kérdeztem szipogva,amint felvette.

-Szia!Nem láttam,mi van benne?-kérdezte unottan

-Annyi van benne,hogy Sergio meg én együtt vagyunk és,hogy milyen szenvedélyes a szerelmünk!

-Már megint?Milyen kép van,vagy van egyáltalán?Na jó ez hülye kérdés,még jó,hogy van!

-Igen,ismét,de hányszor akarják még ezt megírni?...Ezek annyira szánalmasak Miri!Na mindegy,már megszokhattuk!Igen van két kép...Egy amin mi vagyunk hárman és egy Sergioról és rólam...
Ja és csak úgy mellesleg nagyon csúnyák vagyunk rajta és cigizünk!-ezt az ö szülei sem tolerálták

-Ohh,ne már!!!Ez undorító...Ja már megszokhattuk!De akkor miért vagy ilyen feldúlt?

-Még van valami!Azt nem mondtam,hogy Sergioval ki is békültünk,mert eljött hozzám este a meccs után,és lefotozták azt,amikor megölelt és az a kép a másik!

-Te nem mondtad,de ö igen!Gitaa,én mindent tudok!!!De mi baj van ezzel?-kérdezte kedvesen-Mi tudjuk,hogy mi van,az meg,hogy ezek mit írnak kit érdekel?Hmmm?-próbált nyugtatni

-Ez az,mi tudjuk,de Carlos...azt hiszi,hogy van köztünk valami,és itt hagyott,és rohadt ideges volt!

-Van is!

-Dugulj el!-förmedtem rá,de elmosolyodtam

-Nyugodj meg!Carlos holnap úgyis rájön,hogy mennyire hülye és egésznap hívogatni fog,hogy te bocsáss meg neki!Ès... Szeretlek!!!

-Köszi,hogy vagy nekem!Èn is nagyon szeretlek!Jó éjt!De Miri,légyszi ne mondd el senkinek!!!!

-Persze,hogy nem mondom!Neked is drágám és tényleg nyugi!-és bontotta a vonalat

A beszélgetés  után egy kicsit megnyugodtam,de alig tudtam elaludni...
Reggel fáradtan és táskás szemekkel ébredtem,szomorú és ideges is voltam egyben!
Carlossal nem találkoztam és nem is hívott,én sem hívtam azt szerettem volna ha lenyugszik és majd ö keres,ha úgy érzi!De nem keresett még másnap sem...

Szerdán idegenben volt játszottunk,megnyertük a meccset,de árnyéka voltam önmagamnak,nem koncentráltam,nem figyeltem,enervált voltam...Az edzö pedig lecserélt,én meg elsírtam magam a csere sarokban,szánalmas voltam,próbáltam visszafogni magam,de nem sikerült!Annyira szerettem volna,azt,hogyha bemegyek az öltözöbe a telefonon ott díszelegjen egy sms vagy hívás Carltól,de semmi nem várt!
Csak  a lányoknak mondtam el,hogy mi a helyzet és megkértem öket,hogy ne adják tovább!Mindenki mondogatta,hogy Carlos hülye,hogy ezen felkapta a vizet,de ez nem segített semmit...
Mirivel még aznap kaptunk egy fejmosást a képért Pocotól,mert szerinte ez szégyen a csapatra nézve!Ilyenkor mindig,mindenki úgy csinál,mintha ö feddhetetlen lenne,mintha nem csinált volna semmi hülyeséget fiatalon!!!

Egész héten Alejandra ömlengését hallgattuk,úgy vettem észre,hogy Sergio elég jól elvan vele!Sokszor amikor hárman voltunk valahol,úgy viselkedtem,mint egy idióta,nem tudtam értelmesen beszélgetni és nem igazán néztem a szemükbe,zavart,hogy együtt vannak...
Carlos egész héten nem hívott,nekem pedig minden erömet bekellett vetnem,hogy én ne tegyem!Olyan voltam,mint egy zombi,anya a nagy büntetést fel is függesztette és szinte elzavart otthonról péntek este...

De nem akartunk bulizni,ezért csak elmentünk Monsival,Pilarral és J-vel egy jó kis étterembe kajálni.
Nagyon hangulatos helyre mentünk,a kedvencünk szinte mindig ide jártunk!
Tök jó este volt,elbeszélgettünk,elvihorásztunk sikerült kiverni a fejemböl Carlost,azt sem tudtam,hogy együtt vagyunk-e még egyáltalán...
Egyszer csak Monsi és Pilar nagyon furán kezdtek viselkedni és folyamatosan a hátam mögé néztek,egyre idegesebb arckifejezéssel...

-Mi van már?-kérdeztem türelmetlenül és hátra néztem- Jaa...értem már!-tettem hozzá cinikusan.

-Most jött be Sergio,Alival!!!-mondta Pilar idegesen,erre elnevettem magam

-Pilar!!!Nyugi már!Nem tudunk,mit csinálni!Szerintem elég jól elvannak...-mutattam a fejemmel az irányukba,mert éppen csókolóztak,észre sem vettek minket...

-De akkor is!-biggyesztette le alsó ajkát Pilar-Ö,mindent megkap,és mindenkit,pedig egy kiakasztó,hisztis picsa!

-Ne féltékenykedj!-szólt rá J-Semmi értelme nincs, mi tényleg nem tehetünk semmit!Nem a mi dolgunk,viseljük el és ennyi!

-Engem akkor is idegesít!

-Tudjuk Pilar!De kit nem?-kérdeztem én is.

-Juuuuuj,itt van Mirian is!-néztett Monsi nagy szemekkel és mosolyogva az ajtó felé.

-Persze...randija van Miguval elmentek egy koncertre a Pachaba!-mondtam hitetlenül,de odanéztem és tényleg ott volt,egyböl kiszúrt minket és odajöttek Miguval,ö pedig hívta Sergioékat,kicsit sokan lettünk,de így volt jó!

-Ez hihetetlen,csak ez az étterem van Madridban?-kérdezte Miri nevetve

-Nem,de ez a legjobb!-válaszoltunk Sergioval egyszerre,ami elég kínosra sikeredett...föleg,mert a szemei rabul ejtették az enyémeket és nem tudtak szabadulni!Ennek a kellemetlen helyzetnek(a többieknek az volt,nekem igenis kellemes volt:) ) Ali vetett véget,azzal,hogy nagy hangzavarral felállt az asztaltól és kivonult a mosdóba...

-Én nem megyek utána!-emeltem fel a kezem.Tudtam,hogy Ali erre vár,hogy jól megmondja nekem a dolgokat,de lehetőséget sem adtam neki rá.

-Akkor senki nem megy,mert  a te dolgod lenne!-nézett rám szúrósan Monsi,mondhatni neki van a legnagyobb erkölcsi érzékenysége a baráti körömben.

-Akkor senki nem megy!-helyeseltem-De én megyek haza!

-Miért?-kérdezte Migu,meglepödve

-Fáradt vagyok,és hát ehhez nincs kedvem!-néztem a mosdó irányába,ö csak mosolyogva bólintott

-Elviszelek!-ajánlkozott Sergio

-Sétálni szeretnék!-mosolyodtam el halványan

-Akkor csak kikísérlek!ùgy jó?

-Jó lesz!Sziasztok!Akkor holnap csajok!

Felálltunk az asztaltól,Sergio a derekamra tette a kezét és úgy vezetett maga elött.
Az étterem elött megálltunk és beszéltünk egy picit.

-A barátod hol van?-nem mondtam neki semmit,arról,hogy összevesztünk...eddig,és ezek szerint Mirian sem szólt róla!

-Öszintén szólva nem tudom!Összevesztünk...-mondtam elkeseredetten

-Tényleg?-csillant fel a szeme-Ès miért?

-Miattad!Vagyis az újság miatt!Nem láttad?

-De,láttam azt a hülyeséget!Ennyire féltékeny?Mondjuk lehet is!-mutatott végig magán büszke fejjel

-Khmmm-köszörültem a torkomat -Idióta vagy Ramos!-mosolyogtam rá és megöletem
-Lehet is!-suttogtam a fülébe-Na szia,te örült!-pusziltam meg az arcát,ö pedig kikerekedett szemekkel nézett rám
-Most mi van?-kérdeztem továbbra is mosolyogva,ö pedig csak mutogatott az ujjával,hogy foduljak meg! Egyböl lefagyott a mosoly az arcomról amikor megláttam,hogy miért mutogat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése