2011. április 6., szerda

12.rész

Nem ez lett a legjobb rész...de egynek elmegy!!!:D <3




A történtek után ,amikor már otthon voltunk,elkezdődött minden:a suli, a meccsek és még dolgoztam is egy keveset!
Carlossal nagyjából rendben mentek a dolgok,megismertük egymás családját,tök jól el voltunk!De egy dolgon folyamatosan összevesztünk!Nem bízott a csapatomban egyáltalán nem,és ezt folyamatosan el is mondta,volt amikor kijött a meccsünkre és egy flegma bunkó módjára újságot olvasott a nézőtér közepén,gyönyörű volt mondhatom...
Nagyon megviselt az Antonios dolog,egyszer olyan voltam,mint egy zombi,de szerencsére ez csak esténként jött elő,amikor egyedül voltam...
Máskor viszont határtalan erőt éreztem magamban,olyan "a világ igenis megváltható" érzésem támadt...
Miri elég jól viselte a dolgot,nem küzdött ilyen hangulat változásokkal mint én!
Sergio,ö...,ö csak erősödött!Kemény volt,támogatott,szükségem volt rá!Minden meccs elején,amikor felsorakoztak a csapatokMint utóbb megtudtuk,minden meccsen a meze alá felvett egy pólót,amivel Antoniora akart emlékezni,aztán amikor rúgott egy gólt levette a mezt és ott volt a póló...Büszke voltam rá,szerintem ez annyira kedves dolog volt!


A munkám annyi volt,hogy vigyáznom kellett egy ismerős gyerekeire,aztán az egyik novemberi délutánon amikor hazamentem,munka után csak arra vágytam,hogy beülhessek egy kád forró vízbe...de nem,a tesóm,már ott toporzékolt a kapuban,alig várta,hogy hazaérjek...

-Na szia!-sóhajtottam amikor megláttam az arcát-Mi az?Mit szeretnél?-rá volt írva,hogy valami nyomja a lelkét...

-ööö,nem,nincs semmi!-mondta nem túl határozottan

-Vagy mondod most vagy békén hagysz!Nem vagyok top formában!Naaaa???-erősködtem tovább

-Nem tényleg semmi!

-Oké,utsó esélyed volt...Megyek a szobámba!-mondtam már a nappaliban

Bementem a szobámba,lepakoltam,gyorsan bekapcsoltam a gépet,mert mindig muszáj zenét hallgatnom!Előkészítettem a cuccaimat,még felhívtam Monsit,aztán indultam a fürdőbe.De meghallottam,ahogy a tesóm trappol felfelé a lépcsőn...

-Na mivanmár?-kérdeztem mosolyogva,közben pedig visszatolattam és leültem az ágyamra,ezzel jelezve,hogy hallgatom

-ÓÓÓ,szóval nem is tudom,hogy kezdjem el...-harapott bele az ajkaiba,nagyon izgult valami miatt

-Na,kezdek ideges lenni!Valami rossz hír?

-Nem,dehogyis!Rólam van szó...-mondta lehajtott fejjel-Elmondok valamit,amit senki nem tud,vagyis csak ketten tudunk,szóval elmondom,és nem mondhatod el senkinek sem!Kényes téma,roppant kényes!Tehát:Meleg vagyok!!!És kimondtam!!!-örült a fejének

-Ó,de meglepődtem!-játszottam meg magam

-Mi van?-nézett rám értetlenül

-Bocs,hogy ezt így elbagatellizálom,de szerintem ez nyilvánvaló!És nem csak szerintem!-kuncogtam,miközben mellém ült

-Ismétlem,mi van??

-Szóval,hát ööö,a múltkor beszóltál,hogy a körömlakkom és a szemhéj festékem nem illik össze,aztán,hogy a barna csizmim és te mondtad ezt,hogy csizmi,szóval,hogy nem illik a fekete táskámhoz,és amikor nyáron Miri,te meg én elmentünk az Enrique koncertre,elöször azt hittem,hogy azért hívjuk Mirit,mert tetszik neked,de nem...úgy ráztad magad,meg majdnem sírtál amikor arra nézett Enrique,olyan voltál mint egy kislány,nekünk ott világos lett minden...:DAztán,amikor kimentünk Sergio vagy Carlos meccsére,te nem pont a labdát figyelted...
Na és neked,hogy tisztult ki a kép?Mármint,mikor vallottad be magadnak?-kérdeztem mosolyogva Lorenzotól

-A cégnél van egy barna félisten Angel,és mindig furán méregetett,először nem tetszett,de aztán már csak arra vágytam,hogy a szemembe nézzen...És tudod,most volt egy céges buli,ahol eléggé beittunk és Angel megcsókolt és...

-Na jó!!!Állj le,de gyorsan,azért erre még nem vagyok felkészülve,hogy részletesen elmeséld a dolgokat!
És most együtt vagytok Angellel?

-Oké,oké,értem!Igen,együtt,valami olyasmi!-mosolygott

-Ez tök jó!!!És anyáéknak mikor mondod el?

-Soha?-úgy nézett rám,mint egy örültre

-Na,ne legyél hülye!Simán megértik,remélem!-tettem hozzá az orrom alatt dörmögve

-Jól van majd elmondom,egyszer...Mondjuk majd,ha lesz valami nagy bűnöd,akkor gyorsan odavetem nekik és nem lesz akkora dolog!-mondta vigyorogva

-Majom!Amúgy meg tudod,hogy egy angyal vagyok!-nyújtottam ki rá a nyelvem-De,úgy örülök neked,nektek!

-Én is örülök,hogy elmondhattam!És örülök,hogy örülsz,de te hogy vagy?-kérdezte komoly hangra váltva

-Tudom,hogy mire gondolsz...Jól vagyok,még nem vagyok túl a dolgon,de ehhez nagyon sok idő kell!
Sokat gondolok Antoniora,de ez így működik mindenkinél!
Segítenek a csajok,meg Sergio és René is,mindenki!Majd egyszer,jó lesz minden!

-Jól van Dagi!-sokszor hív így-De ebben a mondatodban,volt valami nagyon fura!!!Sergiot kiemelted,Renét is,és hol az a nagy szerelmed???-kérdezte flegmán,nem igazán rajongott Carlért

-Kiforgatod a dolgokat,amiket mondok!!!És ne flegmázz Carlosra,nem ártott neked semmit!!!Na ennyi kellett fel is húztál!!!Megyek fürdőbe,te meg menj ki a szobámból!Mondtam,hogy nincs túl jó napom!!!-mondtam neki felpaprikázott hangulatban és becsörtettem a fürdöbe

-Sabina!!!Kicsit túldramatizálod!Nem gondolod?-kiabált még utánam,de nem törődtem vele,csak becsaptam az ajtót

Feldühített rendesen,nem bírom,ha olyan akit szeretek olyat bánt akit szintén és ez volt a tesómmal és Carllal és a Sergioval meg Carllal is...De ők nem is ismerek azt az oldalát,amit én...

A kádban ülve írtam Monsinak egy smst,hogy találkozhatnánk,sőt lehetne egy csajos esténk,szükségem volt rá,vele mindent megtudtam beszélni.A válasza az volt amit vártam:"Mikor mehetek?"Rá mindig számíthatok!
Ott aludt nálunk és egész este beszélgettünk...
-Na,és mi volt edzésen,amíg nem voltam?-kérdeztem kíváncsian,mert két edzésre nem tudtam elmenni...

-Semmi izgalmas nem volt,csak jött egy pasi,valami csapat menedzser vagy mi,de elég ellenszenves,beképzelt majomnak tűnik...-ezt mondta,de a test beszéde teljesen másról árulkodott

-És,hogy hívják ezt a beképzelt majmot???-húzogattam a szemöldökömet

-Enrique,és folyamatosan azon jár az eszem,hogy mennyire paraszt...

-Tetszik???-vihogtam

-Dehogyis!Utálom!!!-mondta határozottan

Még húztam az agyát egy kicsit ezzel az új pasival aztán aludtunk,mert másnap meccsünk volt.
Másnap délután a csapat a meccs előtti órákban együtt hangolt,hiszen ez volt  a városi rangadó!

A papírforma szerint az ellenfelünk volt az esélyesebb,de mi meg akartuk nyerni a meccset!Annyira felvoltunk pörögve,ilyennek ritkán látom a csajokat!Például Monsi,ha ideges mindig azt mondja,hogy "Gyere lányok!" ezen mindig mosolyogtam,aranyos volt,Pilar és Sophia pedig,elmondásuk szerint beveszik a leszarom tablettát,amire Poco miatt van szükség,de nem mindig segít...Poco néha annyira hülyeségeket tud összehordani!
A példa kedvéért:"Lányok a hibákat ki kell javítani!!-Oké,vágjuk,de mond már meg,hogy mik a hibák...,aztán "Nézz a két szemem közé!"De Pocito,ott az orrod van!!!:D:D:D
Mirian folyamatosan a kezét tördelte.
Alejandra pedig-nem az izgatottság miatt,mert mindig ezt csinálta-A nézöteret pásztázta,arra koncentrált,hogy ki figyeli...Eléggé irritáló,mert minden pasira ráhajt!
Én meg ezt csináltam,figyeltem a többieket...
A bemelegítés jól ment,pörögtünk,izgultunk,de egyben volt a csapat!!!

Észrevettem,hogy Alejandra egyre többször néz fel a nézötérre,ezen hamar kiakadok,mert számomra felfoghatatlan,hogy miért kell ilyenkor pasizni...
Túl kiváncsi természet vagyok és persze ki kellett derítenem,hogy kinek teszi a szépet!
Megláttam,azt amit nem szerettem volna...
Sergionak,hát ez remek!Ez nem tud máshol nözni?Csak a mi csaptunkban vannak szingli csajok???Feldühít,mindig...feldühít!!!Hiába szeretem Carlost,mindig féltékenységi rohamom van,ha Sergionak bejátszik valaki!És ezt az egészet magamban kell tartanom,és "örülnöm" ha bemutatja az új csajt.
Önzö dolog,de túl fontos nekem ahhoz,hogy ilyen ribikkel lássam....
De most hátha más lesz.És amúgyis a meccsre kell koncentrálnom...

-Lányok,ezt a meccset meg kell nyerünk...-kezdte Poco a monológot,sosem értettem,hogy erre miért van szükség?Ilyenkor már nem lehet figyelni...-Szóval,gyerünk!Legyen meg!-midig ez az utolsó mondata

A meccset végülis nagy nehezen de megnyertük!!!Mindent Laci bácsinak köszönhettünk,ha ö nincs ott,akkor tuti nem sikerül megnyernünk...

Elmentünk megünnepelni a gyözelmet!
A termünk közelében van egy nagyon jóhely,mindig oda mentünk a buli elött...
Miután,odaértünk,kimentem felhívni Carlost,neki idegenben volt meccse,ezért nem tudott eljönni.

-Szia Drágám!Na nyertetek?-kérdezte cinikusan,amikor felvette a telefont,szentül megvolt gyözödve arról,hogy kikapunk,és ezt mindig az orrom alá is dörgölte!

-Szia,igen képzeld el,nyertünk!!!Köszi a támogatást!Igazán jó fej vagy!!!-ezzel a részemröl vége is volt a társalgásnak,gyorsan rányomtam a telefont.Sokszor hívott az este folyamán,de nem vettem fel,nem voltam rá kiváncsi,aztán meg már nem is érdekelt semmi...
Nehogy már elrontsa az estémet,fel sem kellett volna hívnom!Én nem mondhatok neki semmi rosszat,mert akkor csak vergödik,de ö...mondhat akármit...tipikus!

-Gyere Gitaaa,igyunk valamit!-jött oda Pilar

-Oké,rám is fér!

-Van valami baj?-kérdezte aggódó tekintettel

-Ohhh,csak Carl egy paraszt!

-Blablabla-mutogatotta kezével-Kérnék két vodkát!-mondta már a pultosnak!

-Oké értem!Carl ma nem téma...-mosolyogtam

-Pontosan,ma ünnepelünk és nem foglalkozunk parasztokkal...-mondta nevetve

-Csak nem Carlosról van szó???-lépett oda Sergio vigyorogva

-Nem tartozik rád!Amúgyis,Alejandra elengedett???-kérdeztem cinikusan.Közben Pilar gyorsan elslisszolt,nem igazán díjazták,amikor martuk egymást Sergioval...

-Te is tudod,hogy rám tartozik!Alejanráról,meg ne beszéljünk!-mondta sejtelmes hangon

-Láttam,hogy stírölted a meccs elött!Szóval ö lesz az új szerzemény?-húztam meg a számat

-Szemed a pályán legyen,ne rajtam!!!Legalábbis,meccs alatt ne-kacsintott rám-Nem tudom,hogy lesz-e valami,ezt még túl korai eldönteni...Féltékeny vagy?-simított végig a karomon

-Jaj,ne szórakozz már!Dehogy vagyok féltékeny!!!És különben is kb. egy perc alatt eldöntheted,hogy kell-e vagy sem!És ahogy ismerlek még egy perc,hogy kibeszéld a bugyijából!-böktem bele a karjába

-Gita!Itt van egy!-tolta elém Miri a következö piát,persze nem vodkát,szép esténk lesz...

-Mirian!-szólt neki Sergio szigorú ábrázattal-Vigyázz,hogy mennyit iszol!!!

-Mi bajod van papiii?-böktem meg megint röhögve

-Ja,Sergio most meg mi van?-kérdezte Miri is tátott szájjal és meglökte,becsiccsentve kicsit veszélyes a közelünkben lenni!!!

-Na oké,mind a ketten figyeljetek oda!-mondta mosolyogva,de mi csak néztünk rá felhúzott szemöldökkel-Oké,akkor én figyelek oda rátok!-helyesbített,de mi csak néztük rendületlenül-Oké,akkor én figyelek oda magamra?-kérdezte a huncut mosolyával az arcán

-Na ez a beszéd-veregette hátba Miri-Ja és a csajok ma nálam alszanak!Úgyhogy remélem,te tudsz máshol aludni...-rebegtette a pilláit

-Te teljesen hülyének nézel?A házunk tele lesz jobbnál jobb csajokkal,akik még ittak is,én meg ma ne menjek haza!???Szó sem  lehet róla!

-Jó,de a garázsban alszol!Remélem tudod???

-Persze,persze...-a vigyort nem tudta letörölni a képéröl:D

-AAA,nekem van egy tök jó ötletem!!!-szóltam közbe gyorsan...És akkor egy ismeretlen ismerös belépett az ajtón,azt hittem elájulok amikor meglátom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése