2011. március 9., szerda

6.rész

Csak ültem ott kikerekesett szemekkel,a lanyok is csak neztek,hogy Mirian megvakult vagy mi lelte,hogy ezt Dani elött kezdi el fejtegetni...Nem nezett szet ,vagy ennyire nem erdekli Dani?Tudom,hogy nem a legjobb baratnöje,de akkor is!Most,hogy tereljem el a szot?
Nem is akarom igazan elterelni,mert nagyon furja az oldalamat a kivancsisag,ramhajt?Sergio?Nem ilyennek ismerem...

-Mi az,hogy ramhajt?Dehogyis,csak szimplan baratok vagyunk!Nem ugy allunk egymashoz...erted!-ez tök gaz,Dani feje durvabb,mint egy paradicsom es mindjart robban!

-Nem is radhajt!Tegnap nagyon sokat beszeltünk es alakul köztünk a dolog!-mondta Dani ingerülten

-Csak szeretned!-dörmögte Miri az orra alatt,remelem,hogy csak en hallottam

-Jaj,de jo ennek örülök!-mondtam neki tök "öszinten"

-Na akkor mehetünk vegre napozni?-Manu,Manu!Benne biztos nincs Ramos ver,ö tenyleg tudja mikor,mit kell mondani!Hala Istennek!

-En meg elmegyek a mosdoba!-mondtam nekik,közben pedig Mirinek jeleztem,hogy kiserjen el,mert ezt meg kell beszelnünk

-Elmegyek veled!Ti nyugodtan menjetek vissza,nem kell megvarni minket-mosolygott a többiekre

-Valami baj van?-kerdezte remülten,mikor beertünk a mosdoba

-Te nem vagy ep!-mosolygtam-Nincs semmi baj,csak ha legközelebb hülyesegeket beszelsz,legyszi Mirita,nezz körül!Dani majdnem felrobbant!

-Milyen hülyesegröl beszelsz?Arrol,hogy tetszel a tesomnak?Az nem hülyeseg,nem vagyok vak...-mondta miközben a hajat csinalta a tükör elött

-Igen,mondjuk azt!-helyesltem

-Ez tenyleg nem hülyeseg!-mondta szinte felhaborodva-Amikor tudja,hogy atjössz,lemondja a dolgait es folyamatosan rajtunk log,ha elmesz folyton te vagy tema,elmondja,hogy milyen jol nezel ki,hogy mennyit lehet veled röhögni...ja es nem mellesleg kifaggat az eletedröl...-sorolta az erveit-Szerinted akkor nem tetszel neki?

-Dehogyis,biztos csak kivancsi!-erröl meg vagyok gyözödve,mas nem lehet

-Persze,persze!Ha ezt akarod hinni,hidd ezt!Nekem teljesen mindegy!-mondta hatarozottan

-Mirita,te tökre meghülyültel!Biztosan nem tetszem neki!Sok lehetösege volt mar,hogy csinaljon
valamit,de soha semmi...Beszokott szologatni,de ennyi,es ez is oda-vissza megy!

-Oke nem szoltam semmit!!!Ti tudjatok!

-Na ezaz!Mi tudjuk,hogy ez semmi!Na es Pabloval mi a helyzet?Remelem kibekültetek!-mondtam cinikusan-Pablo es Mirian lassan ket eve alkotnak egy part,de nem vagyok oda Pabloert,Miri nem önmaga mellette,Pablo mellett hirtelen atvaltozik...es nem jo iranyba!De Miri szereti en meg Mirit szeretem,ezert tamogatom!

-Remeled,hogy szakitottunk?!-huzta meg a szajat

-Mirian,en nem ezt kerdeztem,Te is tudod!

-Jol van tudom!Igen minden ok!Egyebkent mar biztosan keres,mint ahogy teged is Carlos!-bökte meg az oldalamat es kacsingatott

-Mirian!-szoltam ra szigoruan-Ezt meg csak ti tudjatok,igy is egy napot adok,hogy valakinek eljarjona szaja...Na meg a hülye tesód,mert mindig ott van,ahol nem kellene...

-Mi van?Sergio meglatott?Nem volt kiakadva?-emelte fela  hangjat

-Igen latott,es legyszives fejezd be ez a marhasagot!Kezdesz kihozni a sodrombol!Nem volt kiakadva,csak vigyorgott,ahogy szokott!Annyit mondott,hogy tartozunk neki...De Miri,ugy döntöttem,hogy inkabb tudja meg mindenki tölem,minthogy Sergiotol függjön a dolog!Remelem Carlos is belemegy!A titok mar ugysem titok,ha többen tudnak rola!-hadartam neki

-Na,jol teszitek-indultunk el-nem kell itt rejtözködni,ez nem egy zarda basszus!!!Összejöttetek es ennyi!A szabalyokat meg magasrol...

-Köszi,ti tudjatok,hogy kell biztatni az embert-vihogtam ra

-Csak megegyszer elmondom,hogy nem marhasag!-vigyorgott,mit a tejbetök

-Ne ültesd a bogarat a fülembe,ha megkerhetlek!Mert Sergio nagyon jo pasi es Mirita te is tudod,hogy nekem nagyon sokaig ö volt a mindenem,de akkor nem kellettem neki,nem lepett semmit,es nem igy ismerem,ha tetszik neki valaki akkor azt megszerzi!Szoval ezt most,megegyszer mondom MOST fejezd be!

-Oke,nem mondom többször,igerem!Nem akarom,hogy ez frusztraljon es hülyet csinalj magadbol!

-De vicces vagy!Na akkor tema lezarva!-mosolyogtam es megöleltem

A cuccainknal alltak paran,mondhatom,hogy kemenymag!:DCarlitos,Sergio,Dani,Monsi,Pablo es meg paran!
Sergio es Dani egymas mellett alltak,mar majdnem odaertünk amikor,Sergio dühösen a szemembe nezett odahajolt Danihez es sugott valamit fülebe,aztan vad smarcsata tört ki!Tök kellemetlen volt!

-En megmondtam-dörmögött Miri es adott egy puszit Pablonak

-Kuss,de amugy tenyleg fura!-suttogtam,de szerintem Miri mar nem hallotta

-Sergio,akkor mi most együtt vagyunk?-sipitozott Dani,azt hittem pofon vagom,tökre beegeti magat,meg amugyis idegesitett...

-Ugy latszik...-mondta Sergio es elhuzta a szajat,Dani a nyakaba ugrott!
Uristen,most tuti,hogy a ket het alatt nem vakarja le magarol,es utana is nehez lesz,az tuti!Meg amugyis milyen valasz az,hogy "ugy latszik"?!Pont olyan volt Sergio feje,mint aki a kivegzesere keszül,nem is fog csalodni...Dani meg,mint aki mar mennyasszony...ugy ragadta pasikra,mint a ragtapasz!Es kutatasok is alatamasztjak,hogy ezt a pasik nem igazan toleraljak...:D

-Nagyszerü-mondta Carlos-akkor mar ket uj parunk is van,pedig ez csak a masodik nap...-mosolygott es
közben az arcomat figyelte -Gitaaa,elmondom en is!oke?

-Oke,en is pont ezt akartam tenni...-mosolyogtam en is

-Szoval hölgyeim es uraim,mi is egy par vagyunk,Carlos odajött es atkarolta a vallamat!-Sergio szemei majdnem kiestek,öt figyeltem...

-Igen,jobb ha tudja mindenki,igy legalabb nem kell törnöd a fejedet!-kacsintottam Sergiora

-Legalabb nem kell...-mondta tök idegesen,es mint egy sertödött ovis akinek elvettek a jatekat,szinte elfutott...Dani meg utana,mint egy kis pincsi!

-Sergio,Sergio varj meg dragam!-kiabalt utana,ez teljesen megkattant,a dragajaval együtt!Affektáloslibaaaa!!!

-Ezt meg mi lelte?-kerdezte Carl

-Biztos valami,nagyon jo szivatast talalt ki nekünk,de igy nem tudja megvalositani-De Carlos!Mostmar barhol megcsokolhatsz-ajalnkoztam,es persze  Ö elt a lehetöseggel

-Oke,nagyszerü,mindenki boldog!Indulhatunk ebedelni?-J,mar ehes...:D

-Igen,ez egy nagyon jo kerdes!-Beto helyeselt böszen,Ö center volt a kosarcsapatban es majd elepedt J egyetlen pillantasaert!
 
Teltek a napok,minden nagyon jol ment!Az edzesek kemenyek voltak,de megeri...Tudom!!! A csapat egyre jobb lett,együtt voltunk,összeertünk!A kapcsolatom Carlossal egyre szorosabb!
Egy dolog volt,ami arnyekot vetett ezekre,pontosabban egy valaki:Sergio...
Lehet,hogy tenyleg igaza volt Mirinek?Sergio,tök furcsan viselkedett velem.Egyszer a olyan volt,mint,amilyennek megismertem,jo fej,figyelmes,vicces...aztan hirtelen atvaltott taploba...egyszer feltekeny volt,egyszer feltekennye akart tenni,azzal,hogy Danival elöttem nyaltak-faltak egymast!Idegesitett,azt akartam,hogy ne idegesitsen,de nem tudtam ellene mit tenni,pedig nekem meg ott van Carlitos is!Ezt meg kell beszelnem Sergioval,tul fontos nekem!Eröt kell vennem magamon,nem hagyhatom,hogy a baratsagunk ennyire megromoljon,vagy netan veget is erjen...Nagyon jo baratkent tekintek ra!Muszaj megbeszelnünk,mert igy Mirivel sem lesz ugyanaz!
A bucsubuli napja volt,egesz delutan szabadok voltunk.
Kimentem a szobabol,hogy megkeressem,de pont ott allt,mintha varna valamire...
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése