2011. március 2., szerda

3.rész

 10km,10km,siman lefutom,tudom,hogy sikerül,ha belehalok,akkor is lefutom! o_O
Ki az a hülye egyaltalan aki kitalata,hogy ennyit fussunk az elsö napon?Meg amugyis miert kell futni?Azert lettem röplabdas,mert itt nem kell körbe loholniba palyat 100szor egy meccs alatt!-na jo ez egy alapozas itt muszaj,de az edzönket ilyenkor mindig megszallta valami,ha valaki mas is volt rajtunk kivül akkor mi voltunk a szuper csapat,aki mindent kibir!Ezt nem szeretem,de nem baj,nem en döntök!-Sikerülni fog,sikerülni fog!-gyözködtem magam,de voltak meg erveim a futas ellen...sok pasiii*lihegve futkoraszok*utsonak erek be*stb.stb.
Es muszaj peldat mutatnom!De nekem ez nem fog menni!Ugy valtoztak bennem az erzesek es a velemenyem,hogy meg en is elcsodalkoztam!Annyira frusztralt voltam a futas miatt,annyira feltem,hogy csalodast okozok a csajoknak es nem mellesleg beegek a fiuk elött!Nem is csalodtam magamban...
A futasunkra a szallasunk melletti palyan került sor!
Sabina elkezdett futni,-de tenyleg nem birom,ilyenkor a vilag minden gondja az en vallamat nyomja-Tudtak ezt a baratnöim is es megprobaltak biztatni,meg az edzö Poco is!:D
-Gyerünk Gitana!Sikerülni fog,kibirod,nem fogsz megallni!Bizom benned!-biztatott meg Monsi az indulas pillanataiban!Epp annyira volt idegesitö,mint amennyi eröt adott!
Szinte mindenki lekörözött,csak Juan(Sergioek kapusa)tartott velem!
De Sergio es Carlos alfaharca tovabb folytatodott,ök egymas nyakaban loholva ket kört vertek ram!Eleg megalazo...de ez van!
-Gyerünk Sab,nemsokara vege-Szolalt meg Sergio az utolso köreben,es racsapott a hatsomra!-Carlos mellette futott,ö csak hatra fordult es ramkacsintott!Aranyos volt!
-Igen neked mindjart vege!Es ezert meg kapsz!-puffogtam-Sergio,csak hatra nezett es vigyorgott-
Az utolso köröket lefutottam ugy,hogy eszre sem vettem,mert vegig Carlos jart a fejemben,meglepödtem ezen,mert ra sosem gondoltam ugy,mint pasi,mert nekem mindig mas valaki jart a fejemben...
De most Carlos,a kacsintas a formas hatso-nekem ez negyon fontos:D
Szoval fura erzesek keritettek hatalmukba!
-Gitana!!!!Sikerült!-ugrott a nyakamba Monsi,Pilar es Manu is
-Basszus,azt hittem meghalok,de sikerült!
Poco ugye többször nem lesz teriteken 10kmes futas?-neztem az edzöre könyörgö tekintettel
-Sabina,ha egyszer lefutottad,akkor 1000x is megteheted!-mondta hatalmas bölcsesseggel
-Igy van Gita!Ahanyszor csak akarod!Tudod minden fejben döl el!-mondta Manu hatalmas elettapasztalattal,mindig is szerettem benne,hogy annyira jo tanacsokat tud adni,hogy tisztan latja a dolgokat intelligens es emelett nem normalis(csak a jo ertelemben veve)
-Jol van,jol van Te esz!Felfogtam!
En parancsolok a testemnek,vagy vmi hasonlo!Igy gondoltad?
-Igen,valami hasonlo!-itt mar vihogtunk-mi mindenen tudunk-
Visszamentünk a szallasra,aztan vacsi es eljött az elsö nap esteje!
Ha vacsora elött nem sikerült megbeszelnünk a dolgokat Carlosekkal akkor majd most!Megkerestem Carlost-nekik termeszetesen nem jutott eszükbe,hogy most kellene megcsinalni a tervet-az egesz kosarcsapat az udvaron levö palyan volt...
Amikor közelebb mentem,azt hittem-uristen nem is tudom,hogy mit-Carlos felmeztelenül dobalt a csapattarsaival,es rajöttem,hogy nem csak az also fertaja leirhatatlan...
Barna bör,kockas has,es a mosolya-ugyis mondhatjuk,hogy folyt a nyalam
Nem szoltam neki,csak alltam ott es bamultam,annyira edes volt,ahogy szorakozott a többiekkel!Azon kaptam magam,hogy Carl ott all elöttem.
-Szia Gita,ha jol hallottam igy hivnak a többiek!Nem baj ha en is?Es amugy mit keresel itt?
-Ohhh,szia Carl!Csak tudod,amit nem csinaltunk meg vacsora elött,azt megcsinalhatjuk most!Raersz?-felneztem ra kiskutya szemekkel
-Igen,persze-valaszolt mosolyogva
-Oke,akkor menjünk es keressük meg a mi lökött focistankat!-mondtam neki röhögve,Carlos megtorpant
-Esetleg a te lökött focistad,az enyem biztos nem!-mondta felhuzott szemöldökkel
-Uristen,Carlos!Ez csak egy szofordulat,nem tudom miert kell ilyeneken fennakadni!-megragadtam a karjat es elkezdtem befele huzni-ennyi kellett a fiuknak,elkezdtek fütyölni es cuppogni,mint az oviban...-mintha a feltekenyseg szikrait lattam volna a szemeiben-Szerintem ezt most felejtsük el!
-Oke,ne haragudj-mondta bünbano arccal.
-Nem,dehogyis!-mosolyogtam ra biztatas keppen
Megtalaltuk Sergiot,ismet csak Danival volt!Amikor Dani meglatott,izottak a szemei,-nem tudom mit kepzel rolam,pedig ismer-ezert megkertem Carlost,hogy most ö szoljon,annak a majomnak!Összeültünk es röpke ket ora alatt megcsinaltunk a tervet,amit az edzök is jovahagytak,söt eleg nyallernek ereztem magam,mert nagyon megdicsertek minket!:D
Zsufolt es faraszto napjaink lesznek,remelem ennyi eleg lesz,hogy lehütse a kedelyeket!Remelem!
A program:
-minden reggel fel 6kor ebresztö
-6-7ig futas,futogyakorlatok
-7kor reggeli
-8tol edzes a strandon 10ig,utana egy ora amikor strandröpiznünk kellett
-11-1ig szabadok voltunk
-ebed,szieszta
-4-6ig edzes a teremben
-vacsora
-es ha az edzö ugy latta akkor egy 1oras technikai edzes
A fiuknak is ilyen volt a program,csak nekik strandfoci volt es persze a füvespalyas edzes,Carleknak pedig Streetball,plusz neha beraktak nekik kondit!
A ket szombat delutanunk szabad volt es a vasarnap is!A masodik szombaton csinalni akartunk egy bucsubulit!Az edzök ebbe is belementek,szerencsenk volt velük!
Miközben a beosztason dolgoztunk,a ket alfa nem szivatta egymast,hanem együtt nevettek,ez nagyon jo erzes volt,persze volt amikor en szivtam meg,mert en voltam a celpont,de ennyi belefer!
Fel 10 körül felmentem az emeletre es kiraktam a tervet,a csajok meredtek bamultak egyszer ramneztek egyszer a lapra egyszer ram egyszer a lapra...
-6-7ig futas?Ki talalta ki ezt a marhasagot?-kerdezte tagra nyilt szemekkel Juana(J)
J imad enni,imadja miniszoknyat,a pasikat, a napot es a krumplit!:D
-J,tudtam,hogy ki fogsz borulni,de Poco es en is nagyon-nagyon profi evet szeretnenk!Nehez lesz,de kibirjuk!Szeretlek!-vigyorogtam ra
-Nem azt mondtam,hogy nem fogjuk kibirni-csak arra lennek kivancsi,hogy mikor fogunk aludni?-röhögte el magat-
-Ejszaka?-kerdeztük egyszerre-
-Jol van tudom,ez mas lesz mint az eddigiek,ilyen csapatunk megegyszer nem lesz,tudom jol,de azt szeretnem kerni,hogy akkor mindenki 100%osan teljesitsen ebben a ket hetben es ebben a szezonban!
-J komoly,ez meglepö-mondta Pilar,tenyleg az volt.De imadtam erte!
-Es mikor lesz egy kis szabadidönk?-kerdezte Dani felvont szemöldökkel es flegmabbnal flegmabb fejekkel!!!
Annyira felment bennem a pumpa...
-Dani,amint latod,a szombat es vasarnap delutan,de azt hittem olvasni meg tudsz-puffogtam neki pipacsvörös fejjel-ez a viselkedes,a szemei,amikor hozzamertem szolni Sergiohoz,az allando flegmazasa...-vagy arra gondolsz,hogy napközben?Arra ne is gondolj ez ket het nem a lazsalasrol meg a pasizasrol szol-mondtam neki cinikusan
-De mikor tudunk talalkozni a fiukkal?-kerdezte döbbent arckifejezessel es a többiek is kerdön neztek ram
-A kajalasoknal mindig,a reggeli futasnal,a strandon a palyak egymas mellett vannak,ott lesz ket ora szabad program,de ennyi,de en meg ezt is sokkallom,mar elöre latom,hogy bajok lesznek!
-Gitanaaaa,ne legyel mar ilyen,ezekböl a pasikbol egy elet is keves!-mosolygott Pilar
-Ti beszeltetek Sergioval?Ö is kb ezt mondta rolunk-mosolyodtam el en is,Pilar altalaban tudta mit kell mondania,hogy felviditson!
-Latod,egyre jar az agyunk!
-Tudom ,tudom-legyintettem
-Na menjünk aludni!-Szolalt meg Manu
Elindultunk a szobainkba,de Dani nem birt magaval...
Azt hitte,hogy nem hallom meg amit az orra alatt dörmög,de persze meghallottam!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése